Ladies and gentlemen - it's time for New-Y~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 26-07-04 06:05

Ladies and gentlemen - it's time for "New-Year"-fireworks ...

Guttermænd ... Det er blevet "Nytår" og vi skal til at lege med fyrværkeri

Name: Jonas Møller Larsen
Date: 26. juli 2004 CET 02:01
Subject: Re: New Drake-version (SETI) (laaaang)

ET-"simulation":

(2004-07-26, CET 06:40:50 delay-00:00:26)
- "... (classifyed) ..."

CET 06:52
- "... (classifyed) ..."

Happy "New Year" ...

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 2000 Danish Kr. (around 280 US $), jump ...
2921 news:C1PKc.26107$Vf.1378546@news000.worldonline.dk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 07-08-04 06:24

Date: Monday, July 26, 2004 CET 07:04
2984 news:Eh0Nc.27378$Vf.1524331@news000.worldonline.dk

> Ladies and gentlemen - it's time for "New-Year"-fireworks ...
>
> Guttermænd ... Det er blevet "Nytår" og vi skal til at lege med fyrværkeri

Internal Interrupt:
2004-08-07, CET 06:40:00, delay -00:00:28
- "... (classifyed) ..."

Et udsagn:

(udtalt i forbindelse med at Radovan Karadzic i 1995 under
Srebrenica-massakren (vist nok) truede Italien med atomkrig, dersom de (vi)
blandede sig (os) i Ex-Jugoslaviens interne anliggender)

"... (we use BIG guns, when we ...!) ..."

Internal Keyword:
EL PASO, Harwest 1995

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 2000 Danish Kr. (around 300 US $), jump ...
2987 news:pFZQc.29652$Vf.1800373@news000.worldonline.dk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 30-11-04 16:53

"Jesus-loves-you" skrev
> [...]

> Ladies and gentlemen - it's time for "New-Year"-fireworks ...
>
> Guttermænd ... Det er blevet "Nytår" og vi skal til at lege med fyrværkeri

[ ... ]
> Happy "New Year" ...

Hva' ... har I ikke regnet den ud endnu ?

Könner Sie mir bitte erzählen:

What's the difference between the sun and a nuclearbomb ?

With kind regards,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 3000 Danish Kr. (around 500 US $), jump ...
3405 news:gaKqd.72748$Vf.3479396@news000.worldonline.dk

Fra : Henning Makholm

Dato : 30-11-04 19:08

Scripsit "Jesus-loves-you" <John15.13@Heaven>

> What's the difference between the sun and a nuclearbomb ?

Solen er en pæn håndfuld størrelsesordener eller to større.

--
Henning Makholm "Jeg forstår mig på at anvende sådanne midler på
folks legemer, at jeg kan varme eller afkøle dem,

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 01-12-04 19:46

"Henning Makholm" skrev

> Solen er en pæn håndfuld størrelsesordener eller to større.

Ja, selvfølgelig ... men hvis vi observerer solen eller A-bombeeksplosionen
på afstand uden at kende deres afstande, da vil begge jo blot se ud som en
stjerne af en vis størrelsesklasse.

Derimod er der en forskel mht. deres elektromagnetiske spekter.

Solens spekter ser således ud ...

Date: 1. december 2004 CET 19:43
Subject: Solens spekter
Newsgroup: dk.binaer
3419 news:miord.73446$Vf.3507495@news000.worldonline.dk

Hvorledes ser en A-bombeeksplosions ud (dersom bomben detoneres ude i
rummet) ?

-

Spørgsmålet er nu, om vi kan udnytte denne forskel i vores SETI-program ?

File-number: 3420

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 01-12-04 20:00

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]
> [...]
>
> -
>
> Spørgsmålet er nu, om vi kan udnytte denne forskel i vores SETI-program ?

Et relevant spørgsmål melder sig straks:

På hvor lang afstand vil man være i stand til at registrere en A-sprængning
i det ydre rum (forudsat at sprængningen sker laaangt væk fra Solen, længere
ude end Pluto, 40 AE'er) ?

File-number: 3421