Hubble - er dette gjort?
Fra : Sven

Dato : 26-07-04 00:39

Hej.
Nu er det jo nogle år siden, at Voyager 1+2 rejste tæt forbi de yderste
planeter, og gav os en masse ny viden, men de kom jo ikke forbi Pluto. Har
man forsøgt at bruge Hubble til at tage billeder af Pluto / Charon, eller
måske af andre planeter og/eller måner?
Da jeg pt er på et gammelt 33.6 modem, er det en meget langsommelig affære
at kigge NASA's hjemmeside efter, så måske en har et link?

Sven

Fra : F. Hansen

Dato : 26-07-04 03:48

"Sven" <cheanne_spamfri@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Da jeg pt er på et gammelt 33.6 modem, er det en meget langsommelig affære
> at kigge NASA's hjemmeside efter, så måske en har et link?

http://nssdc.gsfc.nasa.gov/photo_gallery/photogallery-pluto.html

Finn