Opsætning af Wap (Orange Go - Sony Ericsso~
Fra : Michael Sørensen

Dato : 08-07-04 17:50

Hej gruppe,

har lige købt ny telefon og har konkluderet at en af to muligheder er sande:

1) Enten er medfølgende hæfter forkerte eller ikke-let-forståelige
eller endnu mere sandsynligt
2) det er mig, der klokker i det og ikke bliver klog på mobiltelefoner.

Men hvordan kan jeg opsætte WAP til at fungere, så fx billedbeskeder og
ringetoner kan modtages

I hæftet var der flere muligheder, men jeg har ikke fået det til at fungere
med nogle af dem.

Michael Sørensen

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 08-07-04 17:59

"Michael Sørensen" <webmaster_m-s@stofanet.DANMARK.> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe,
>
> har lige købt ny telefon og har konkluderet at en af to muligheder er
sande:

Hej

Jeg tror du får mest ud af at prøve i dk.teknik.telefoni.mobil

vh
Peter Hindsgaul

Fra : Michael Sørensen

Dato : 08-07-04 18:37

"Peter Hindsgaul" <peter@hindsgaul.> skrev i en meddelelse
> "Michael Sørensen" <webmaster_m-s@stofanet.DANMARK.> skrev i en meddelelse

> sande:
>
> Hej
>
> Jeg tror du får mest ud af at prøve i dk.teknik.telefoni.mobil

Hej alle,

beklager fejlen. De to nyhedsgrupper ligger i mit arkiv lige over / under
hinanden, og jeg må derfor have klikket på den forkerte, da jeg valgte at
oprette en post. Tak for hjælpen til Peter

God sommer

Michael Sørensen