Carkit - mobiltelefon-newbie - hvor kan je~
Fra : rashans

Dato : 05-08-04 22:27

Hej gruppe

Muligvis er det en forkert gruppe, men jeg forsøger alligevel.
For det første: Jeg er formentlig een af de sidste i DK, der ikke har
mobiltelefon, hvorfor min viden på området er meget stærkt begrænset.

Jeg har for nyligt købt en 2½ år brugt bil, hvor der sidder en fastmonteret
håndfri holder (Eriksson) og mikrofon..
Da denne montering i sin tid har afstedkommet en del ravage i bl.a. front-
og loftsbelægning i bilen, er mit ønske selvfølgelig, at erhverve mig en
mobiltelefon, der passer til lige netop den holder, der er fastmonteret i
bilen.
Jeg er p.t. ikke interesseret i mere end almindelig telefonfunktion.

Mobiltelefoner har det med årene at skrumpe og min logik siger mig, at jeg
ikke, ad normal vej, kan køde en mobiltelefon, der passer til holderen,
hvilket også svarer til de henvendelser jeg har gjort i bl.a. tdc-butikker.

Hvor går man hen, hvis man skal have en lidt ældre mobiltelefon ?

Mange hilsener fra

Kenneth

Fra : helloo.dk

Dato : 07-08-04 07:24

"rashans" <rashans@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hvor går man hen, hvis man skal have en lidt ældre mobiltelefon ?

Der findes en gruppe der hedder dk.marked.privat.telefon.mobil
Der sælger de alle slags telefoner.. Du kan også lægge en post ud med hvad
det er for en du søger..
Hilsen Dan
Gratis Dansk side til blandt andet Nokia , NEC og Samsung med mere
100% garanti på alt hvad vi laver, også Siemens unlock uden Testpoint
Kik forbi siden på http://www.helloo.dk og se en rigtig ægte Unlocker

Fra : Peter

Dato : 31-10-04 18:54

eller kig ind på www.qxl.dk