Ny software på SE 610
Fra : Reidar Lysnes

Dato : 31-07-04 15:02

Hallo...
Etter at min SE T610 har bygynt å låse seg ofte, tenkte jeg at jeg skulle
legge inn nyere software på den..
Men har prøvd mange ganger nå, uten att det lykkes..

Jeg bruker dongle, div8,4 og den kommer ikke lenger enn 56% så stopper den
med "error3005"

Det skal sies att når jeg prøver å kikke på hva slags software.versjon jeg
har på min tlf. så bare låser den seg.....

RL

Fra : Reidar Lysnes

Dato : 31-07-04 16:17

Rettelse... "error 3002"

RL

Fra : MigSelv

Dato : 31-07-04 17:30

Til R.L.

Nu ved jeg ikke lige hvilket OS af Windows du bruger. Men har selv
den samme dongle liggende, og den virker kun sammen med Win98.

Så du må installere Win98 eller finde en person, som har en Div4USB
Terminator, den kan klare det i WinXP (har selv en !!).

/MigSelv

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 31-07-04 18:04

On Sat, 31 Jul 2004 18:29:53 +0200, "MigSelv"
<dsl147695@vip.cybercity.dk> wrote:

>Nu ved jeg ikke lige hvilket OS af Windows du bruger. Men har selv
>den samme dongle liggende, og den virker kun sammen med Win98.

Ved korrekt opsætning, så virker det nu fint under Windows XP.

>Så du må installere Win98 eller finde en person, som har en Div4USB
>Terminator,

En Div4USB Terminator?

>den kan klare det i WinXP (har selv en !!).

Jeg tror der er tale om et spørgsmål om opsætning - det virker fint
for mig og mange andre under Windows XP.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

Fra : Reidar Lysnes

Dato : 31-07-04 18:54

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i melding

> Jeg tror der er tale om et spørgsmål om opsætning - det virker fint
> for mig og mange andre under Windows XP.
>
> Venligst,
> Lasse Hedegaard

Hva skal til med oppsettet...??

Reidar Lysnes

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 31-07-04 19:02

On Sat, 31 Jul 2004 19:53:59 +0200, "Reidar Lysnes"
<trorikke@frisurf.nospamming> wrote:

>Hva skal til med oppsettet...??

Jeg tror ikke dit problem har noget med Windows XP at gøre (som du
altså kører?).

Husk opladt batteri, rengjorte kontakter osv.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Ham selv

Dato : 31-07-04 19:51

Ja og så husk userport:)

Med venlig hilsen Per Sørensen

Email : djubiNOSPAM@djubi.dk

\\\\////
(o)(o)
!-----ooo--(__)--ooo-----!

Fra : Reidar Lysnes

Dato : 31-07-04 20:14

"Ham selv" <djubiNOSPAM@djubi.dk> skrev i melding
> Ja og så husk userport:)

Skal vel ikke bruke userport på div84......??

RL

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 31-07-04 20:50

On Sat, 31 Jul 2004 20:50:41 +0200, "Ham selv" <djubiNOSPAM@djubi.dk>
wrote:

>Ja og så husk userport:)

Ja, hvis der køres Windows XP. Det virker dog som om, at Reidar har
styr på dette - da han kan komme op på 56%.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Ham selv

Dato : 31-07-04 21:54

Ja det burde være rigtig det du siger Lasse, men man ved aldrig, sådanne
svære programmer driller jo:)