E700 simlocked eller hva?
Fra : Ukendt

Dato : 30-07-04 19:38

Jeg har lige fået en ny E700 som er købt uden abb. og som har kørt med Telia
siden dec. måned ca. Den er ikke simlåst, da jeg har prøvet den i både min
kærestes SIM-kort (telmore) og i et sonofon SIM-kort. Men mit eget telmore
SIM-kort gider den ikke at sluge! Det eneste den skriver er "Begr. tjeneste"
og der er en telefon i øvre venstre hjørne med en rød streg over.

Jeg har prøvet forsk. unlock koder (de 2 mest almindelige) men de hjalp ikke
på noget. Umiddelbart må man tro at der er noget galt med med mit simkort,
men det dur helt fint i min kærestes E710(!) og i min nuværende 7250 og i en
6230...

Jeg har forresten et datakabel til denne sag, så hvis der findes nogen
unlock programmer til dette må i meget gerne skrive om det, kan simpelthen
ikke finde noget på nettet.

Tak for hjælpen.

--

Mvh,
Kristian Bønnelykke Nielsen

Fra : MigSelv

Dato : 30-07-04 19:51

Hvad med at slå Begr. tjenester fra i menuen !!

/MigSelv

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-04 23:08

Det lyder meget godt, men nu har jeg set hele manualen igennem og gennemgået
alle menu'erne på min tlf. - hvor er det liiiige det står??

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-04 17:59

Ingen der kender en evt. løsning?

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-04 20:29

Jeg fandt selv løsningen - de tidl. SIM-kort kun fra Telmore virker ikke til
lige akkurat E700 (men fint til E710) - man skal derfor bestille et nyt 64kb
kort til 99,- - ævæv

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 31-07-04 20:53

On Sat, 31 Jul 2004 21:28:35 +0200, "Kristian Bønnelykke Nielsen"
> [...]

>lige akkurat E700 (men fint til E710) - man skal derfor bestille et nyt 64kb

Hvor fandt du denne "løsning" henne? Jeg har ikke hørt om dette før -
og det lyder da også en smule besynderligt i mine ører. I øvrigt tror
jeg Telmore er til at tale med, hvis det er SIM-kortet (og altså sådan
set deres produkt) der er problemer med.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

Fra : Ukendt

Dato : 01-08-04 05:15

Inde på mobildebat.dk i et forum - hvor han havde det fra ved jeg ikke.

Fra : WHaP

Dato : 02-08-04 00:16

jeg her også en E700 den skulle dog bare være låst til sonofon, men da det
tager 60 dage at flytte nummert prøvede jeg at smide mit kort fra telmore i
og her startede den op uden problemer selvom den skulle være sim-locked til
Sonofon.

(her kommer det sove så)
Men når jeg smider et CBB kort i telefonen siger den det samme som din altså
"begrænset bl bl"

jeg har også prøvet at indtaste de "normale" unlock kode i den, men den
mulighed har de spæret på min model.

så er det jeg spøger hvad forgår der ?

WHaP

"Kristian Bønnelykke Nielsen" <andetSNABEL_Abeanluck.com> skrev i en
meddelelse news:410c6e59$0$171$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...