problemer med unlock udstyr
Fra : MigSelv

Dato : 30-07-04 10:50

Jeg har et mindre problem vedr. noget unlocker udstyr.

Jeg har fået oplyst fra sælger, at programmet virker med WinXP.
Men når jeg starter programmet op, skriver computeren 'Privileged
Instruction'. Hvad det betyder ved jeg ikke.

Kan det have noget at sige, om det er en Home el. Proffesional vers.
af WinXP ??.

På Win98 kører det perfekt, bortset fra, at der ikke er noget på computere,
og grafikken står helt hen i skoven (skyldes at Win98
ikke nok ikke kan finde den rigtige driver).

Er der nogen der kan hjælpe mig ??

/MigSelv

Fra : Qbic - [6400]

Dato : 30-07-04 11:19

Nu er det jo sådan lige at uden at kende softwaren kan der nok ikke
hjælpes særlig meget.

Skriv hvilken software du ønsker hjælp til..... Donald

/ Qbic

Fra : DirectX

Dato : 30-07-04 11:43

"Qbic - [6400]" <info@qbic.dk> skrev i en meddelelse
> Nu er det jo sådan lige at uden at kende softwaren kan der nok ikke
> hjælpes særlig meget.

Det er jo nok den crackede software som passer til en Div 8,4..

Han dumper prisen ( for sjov ) men han aner INTET om unlock

Så nu må en advarsel være på sin plads, brug IKKE denne wannabee unlocker

Mvh
C@ss

Fra : MigSelv

Dato : 30-07-04 11:49

Jeg har faktisk software (Div4USB) der kan opgraderes, så det er nok ikke
noget cracked noget.

Desuden ved jeg allerede en del om unlock, så hvis jeg var dig, ville
jeg trække mine trusler tilbage.
Desuden kom der allerede 3 kunder igår, for at få deres telefoner
låst, med fuld tilfredsstillelse.

/MigSelv

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-07-04 12:03

On Fri, 30 Jul 2004 12:49:09 +0200, "MigSelv"
<dsl147695@vip.cybercity.dk> wrote:

>hvis jeg var dig, ville jeg trække mine trusler tilbage.

Ehh, trusler? Foregår der noget pr. mail, eller..?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

Fra : MigSelv

Dato : 30-07-04 12:20

Til L.H.

Fordi man har et teknisk problem, og spøger om til problemet,
bliver man straks svinet til, og tror man er en amatør.

Det er vel DirectX, du vel hentyder til.

/MigSelv

Fra : Olsen

Dato : 31-07-04 08:22

"MigSelv" <dsl147695@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Desuden kom der allerede 3 kunder igår, for at få deres telefoner
> låst, med fuld tilfredsstillelse.

Det var vel kvinder så, for ellers synes jeg da det er lidt klamt, hvis man
kommer for at få unlocket sin mobil og ender med at have ondt i røven
men du mente måske fuld tilfredshed .... og hvorfor få sin mobil låst,
det plejer de da at være
/ steff

Fra : MigSelv

Dato : 31-07-04 08:50

Det var da endnu en gang lort man får smidt i nakken, bare for et enkelt
indlæg i en nyhedsgruppe...

Der skulle selv. have stået låst op !!!

/MigSelv

Fra : DaneX

Dato : 31-07-04 09:43

> Det var da endnu en gang lort man får smidt i nakken, bare for et enkelt
> indlæg i en nyhedsgruppe...

Nu synes jeg lige du skulle tage og prøve at tage en dyb indånding og slappe
lidt af.
For du er altså ALT for nærtagende lige nu.

Du fik sgu da ikke en gang lort smidt i nakken, det var da tydeligt, at det
bare var lidt gas.
Og gas er der masser af på NG'er så slap lige lidt af, hva? :)

/Martin

Fra : MigSelv

Dato : 31-07-04 11:20

Det kommer meget an på hvordan man tolker et indlæg af din kaliber !!.

/MigSelv

Fra : DaneX

Dato : 31-07-04 14:13

> Det kommer meget an på hvordan man tolker et indlæg af din kaliber !!.

Nu var det så ikke mig, der skrev det indlæg men derimod 'Olsen'...
Det kommer vist snarere an på hvordan man er anlagt humørmæssigt, når man
læser det, for jeg har godt nok meget meget svært ved at se, hvordan den kan
tolkes som anden end en god gang gas.

Men fint - bliv bare ved med at være en sur skid. Det skal da nok bringe
kunder til dig.
Og tænk at jeg endda forsvarede dig i en anden NG...
Men man bliver jo klogere hen af vejen.

Fra : MigSelv

Dato : 31-07-04 17:24

Vi kan alle tage fejl...du er godtaget igen...sorry.
/MigSelv

Fra : Qbic - [6400]

Dato : 30-07-04 13:21

Hvorfor ikke bruge denne unlocker

Jeg tror nu Anders har købt et produkt som han ikke kan få
til at virke under XP.

Det er ingen sag at finde "PIRAT" versionen af hans program, men den
han har er nu godt nok den ægte vare.

Om han så har købt et billigt produkt som måske er en kopi, det kommer jo
egentlig ikke spørgsmålet ved som der bliver stillet, så dertil må vi
fortsat
holde en god tone i nyhedsgrupperne.

Svar til spørgsmålet.

Den version du bruger kan ikke bruges under windows XP, muligvis
vil den virke, eller muligvis vil den ikke virke...

Den er beregnet til windows 98.

Du kan hente den nye version på nettet, skriv tilbage så skal jeg finde et
link til dette software.

/ Qbic

Fra : Ham selv

Dato : 30-07-04 15:35

Hvad er det for noget vrøvl selvfølgelig kan den bruges under xp man skal
bare vide lidt om sagerne?????

Med venlig hilsen Per Sørensen

Email : djubiNOSPAM@djubi.dk

\\\\////
(o)(o)
!-----ooo--(__)--ooo-----!

Fra : DirectX

Dato : 30-07-04 18:26

"Qbic - [6400]" <info@qbic.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor ikke bruge denne unlocker
Forid han ikke ved ret meget om unlock.....

> Jeg tror nu Anders har købt et produkt som han ikke kan få
> til at virke under XP.
>
> Det er ingen sag at finde "PIRAT" versionen af hans program, men den
> han har er nu godt nok den ægte vare.

Korrekt

> Om han så har købt et billigt produkt som måske er en kopi, det kommer jo
> egentlig ikke spørgsmålet ved som der bliver stillet, så dertil må vi
> fortsat
> holde en god tone i nyhedsgrupperne.

Tja

> Svar til spørgsmålet.
>
> Den version du bruger kan ikke bruges under windows XP, muligvis
> vil den virke, eller muligvis vil den ikke virke...

Hvis det er en ORG version så KAN den sagtens bruges under XP

> Den er beregnet til windows 98.

Forkert

> Du kan hente den nye version på nettet, skriv tilbage så skal jeg finde et
> link til dette software.

Hvis det er 4,0 han har så er der ikke noget nyt til den dd.

Mvh
C@ss

Fra : MigSelv

Dato : 31-07-04 08:53

Problemet er blevet løst, havde ikke fået ordentlig inst. fra sælger !!..

/MigSelv