Unlock af M55(ældre SW) med Freia?
Fra : Peter Andersen

Dato : 28-07-04 10:07

Hejsa

Jeg har en M55 med ældre SW i som jeg gerne vil ha låst op. Hvordan gør jeg
det? jeg har kabel fra cellshoppen.dk

Jeg har fundet Freia som skulle kunne gøre det, men hvad er den præcise
fremgangsmåde?

--
Vh. Peter Andersen

Fra : Mig

Dato : 29-07-04 14:43

"Peter Andersen" <peterandersen@mespilus.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg har en M55 med ældre SW i som jeg gerne vil ha låst op. Hvordan gør
jeg
> det? jeg har kabel fra cellshoppen.dk

Jeg har selv kabel fra cellshoppen.dk (seriel 69,- kr.) og har fået at vide
at det kun kan bruges til at overføre billeder/ringetoner med (Fbus
overførsel)
Et kabel skal understøtte Mbus overførsel for at bruge det til at låse op
med...(har jeg læst mig til)...

Har fået min låst op via personligt fremmøde hos www.tronik.dk

Fra : Peter Andersen

Dato : 29-07-04 16:41

Mig wrote:
> [...]
> (Fbus overførsel)
> Et kabel skal understøtte Mbus overførsel for at bruge det til at

Det er i så fald ikke rigtigt. Jeg har nemlige lige låst min Siemens M55 op
med det kabel til 69kr og så Freia. Det tod under 1 minut...

......der ud over kan jeg røbe at samme kabel uden problemer kan bruges til
at opdatere firmware med SIemens eget program og også virker uden problemer
med Siemens andre programmer til telefonen.

Hvis nogen er interesseret i hvad jeg gjorde for at låse den op så mail
mig..

--
Vh. Peter Andersen

Fra : Mig

Dato : 29-07-04 20:27

> [...]
> med Siemens andre programmer til telefonen.
>
> Hvis nogen er interesseret i hvad jeg gjorde for at låse den op så mail

Ok men min siemens er osse spritny (SW 11) så det er nok derfor jeg ikke
kunne komme i kontakt med Freia via dette kabel...Hvad version var din??