T68i: Ingen lyd i højtaler
Fra : René Frej Nielsen

Dato : 10-08-04 09:38

Hejsa,

Jeg har i halvandet års tid haft en SonyEricsson T68i som har
fungeret upåklageliget, men i går lavede den bøvl. Om morgenen virkede
den fint, men om eftermiddagen kunne jeg ikke høre noget, når folk
ringede til mig eller jeg selv ringede op.

Ringetonen, kliklyde osv. virker fint, men jeg kan bare ikke høre
modparten i en samtale. De kan fint høre mig. Jeg har prøvet alt
muligt, bl.a. en komplet nulstilling så den står som da jeg købte den
(med grimt James Bond theme og det hele), men den er stadig tavs.

Er der nogen der kender det symptom og er der en nem løsning på det,
eller er det i skrotbunken med den?

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 10-08-04 09:53

René Frej Nielsen wrote:
> Er der nogen der kender det symptom og er der en nem løsning på det,
> eller er det i skrotbunken med den?

Havde et lignende problem, hvor det blev udbedret på garantien, og her løste
man problemet ved at gennemlode telefonen, det er jo nok lidt pebbret hvis
du selv skal betale ?

--
/Svend-E

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 10-08-04 10:26

Svend-Erik Kjær Madsen <sv-erik@stofanet.fjerndk> wrote:

> Havde et lignende problem, hvor det blev udbedret på garantien, og her løste
> man problemet ved at gennemlode telefonen, det er jo nok lidt pebbret hvis
> du selv skal betale ?

Ja, det kan næppe svare sig på sådan en telefon. Hvordan mon det er
med de 2 års reklamationsret? Var det først fra. 1/1 2004, eller var
det 1/1 2003?

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : MigSelv

Dato : 10-08-04 10:38

Jeg mener det var fra 1/1 2003...

/MigSelv

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 10-08-04 12:07

MigSelv <dsl147695@vip.cybercity.dk> wrote:

> Jeg mener det var fra 1/1 2003...

Jeg må se om jeg kan finde en kvittering... Den har dog været på
gulvet et par gange og har bl.a. mistet volumenkontrollen, så min sag
står nok ikke så stærkt, selvom den har virket i et halvt år siden da.

Det ser ikke så godt ud at komme med en lettere skramlet telefon og
forlange at få den repareret på garantien.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : MigSelv

Dato : 10-08-04 12:53

Du kan jo være så heldig, at de giver dig en nu T68i'er i stedet for.
Man kan jo håbe ....

/MigSelv