3200 problemer
Fra : Allan Hansen

Dato : 09-08-04 20:44

Hej Ng

Jeg kan ikke få min IrDa til at virke med min nokia 3200....
Jeg bruger XP og nokia pc suite med der er ikke kontagt til telefonen.

Jeg skal sige at der kortvarigt har været kontagt så sofweren fandt
telefonen men så var det også slut...
Hvad skal jeg gøre og hvad kan jeg gøre?
Allan Hansen

Fra : Jochke

Dato : 13-08-04 19:43

Allan Hansen wrote:

> Jeg skal sige at der kortvarigt har været kontagt så sofweren fandt
> telefonen men så var det også slut...
> Hvad skal jeg gøre og hvad kan jeg gøre?

Hvis du er sikker på at driveren til den infrarøda adapter er
installeret korrekt, så burde windows give besked så snart du sætter din
mobil i nærheden af adapteren. Har du aktiveret den infrarøde funktion i
mobilen?

Kan du evt teste det med en anden tlf, så du kan finde ud af om det er
din adapter til pc'en eller mobilen den er gal med?

--
Venlig hilsen
Jochke

Fra : Allan Hansen

Dato : 14-08-04 08:43

> [...]
> installeret korrekt, så burde windows give besked så snart du sætter din
> mobil i nærheden af adapteren. Har du aktiveret den infrarøde funktion i

Har gjordt.

> Kan du evt teste det med en anden tlf, så du kan finde ud af om det er
> din adapter til pc'en eller mobilen den er gal med?

Den har i ca. 1 sek. fundet telefonen og så var den væk igen......

Alt skulle også være sat rigtigt.....hastigher osv.