Imei nr.
Fra : Hr.Hansen

Dato : 09-08-04 18:52

Hejsa alle.
Findes der en HP hvor man kan søge på et imei nr og se om det er en stjålet
telefon ??

Mvh
Ivan

Fra : Fischer

Dato : 09-08-04 19:01

> Findes der en HP hvor man kan søge på et imei nr
> og se om det er en stjålet telefon ??

Ikke noget officielt.

*Fischer

Fra : MigSelv

Dato : 09-08-04 19:21

Du kan altid kontakte din lokale politi station, og få dem til at checke om
din telefon evt. skulle være stjålet.

/MigSelv

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-04 19:38

> Du kan altid kontakte din lokale politi station, og få dem til at checke
om
> din telefon evt. skulle være stjålet.

Når de altså gider tage sig tiden til den slags..

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Carlos

Dato : 10-08-04 15:41

Per fra www.djubi.dk har en "uofficiel" en på siden.

-
Med venlig hilsen / Best regards

Thomas Andersen
CellShoppen I/S

www.CellShoppen.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-08-04 17:58

"Carlos" <hlctas@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Per fra www.djubi.dk har en "uofficiel" en på siden.

undskyld, men hvad kan man bruge en sådan service til hvor det er basereret
på hvad folkt selv har indtastet? Det kan vel ikke være så svært at ringe
til politiet.

Fra : Ham selv

Dato : 10-08-04 19:17

Næ men politiet har nok andet at lave, så derfor er det en meget god service
selv at sætte det ind på www.djubi.dk kan oplyse at der foreløbig er dukket
en telefon op derigennem, og det var ejeren meget glad for, og man kan da
kun bejle til folk at de skriver de rigtige oplysninger ind i databasen,
dermed sikrer man at chancen for ens telefon bliver fundet øges:)

Og dette er vel og mærke en gratis service, og det kan vel ikke skade at
bruge de 2 min. på at sætte den ind?

Med venlig hilsen Per Sørensen

Email : djubiNOSPAM@djubi.dk

\\\\////
(o)(o)

Fra : stu

Dato : 10-08-04 19:52

Eller man kan kontakte sit mobilfirma vil jeg tro - da jeg var ansat hos
Sonofon, havde vi i hvertfald mulighed for at tjekke om en telefon var
blevet blacklistet ifbm. f.eks. tyveri.