Mobiler med bluetooth
Fra : Carsten Riis

Dato : 07-08-04 12:11

Jamen, hvad skal man så have i pc'en af ekstra udstyr?

Nu kan man jo få Ericsson 610'eren til en fornuftig pris...og jeg
overvejer den da også....men for at få glæde af bluetooth, hvad skal jeg
have af ekstra udstyr i min PC?

mvh

Carsten Riis

Fra : quake

Dato : 07-08-04 12:45

jeg har selv en nokia 6600 med bluetooth og har købt en usb bluetooth dongle
til 199kr og det funker fint.
Quake

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 07-08-04 12:50

On Sat, 07 Aug 2004 13:11:14 +0200, Carsten Riis <cr@carben.dk> wrote:

>....men for at få glæde af bluetooth, hvad skal jeg
> have af ekstra udstyr i min PC?

En bluetooth-dongle (og et usb-stik til at sætte den i) - koster et
par hundrede kroner.

KS

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-08-04 23:35

kelds99@yahoo.dk wrote:

> En bluetooth-dongle (og et usb-stik til at sætte den i) - koster et
> par hundrede kroner.

ok. takker. Det lyder sgu da nemt.

mvh

Carsten Riis