USB-Ir til 6610 virker ikke mere :(
Fra : Nikolaj Riis Josephs~

Dato : 06-08-04 16:22

Hej

Jeg modtog for nogle dage siden min nye USB-Ir adapter købet ved
mytrendyphone.dk, fik samme dag jeg modtog adapteren den til at virke ved at
ændre i indstillingerne så i stedet for at stå til Sigmetal stod til Yishay
hvilket fik min Nokia 6610 til at holde forbindelsen med telefonen meget
bedre... derefter kunne jeg både bruge Oxygen phone manager II og MobiMB,
jeg fik det også til at virke så jeg via min telefon kunne gå på nettet både
med min stationære computer og med min laptop. Det var meget fint alt
sammen, indtil jeg den anden dag sad og arbejde lidt med telefonen i Oxygen
Phone Manager II, midt i det hele røg forbindelsen til telefonen og jeg har
ikke siden kunnet få forbindelse til telefonen. Jeg kan i windows stadig se
selve Ir adapteren men jeg kan ikke få forbindelse til telefonen lige gyldig
hvad jeg gør. Nogen der har nogen gode råd?

På forhånd tak!