Linkkabel til samsung E700? Hvordan!?
Fra : Steffen Stubager

Dato : 05-08-04 13:05

Hejsa!

Jeg har et linkkabel til en Samsung E700, der ikke vil virke. Det er USB, og
det er ikke infrarød!
Jeg har prøvet med programmet Easy Studio, men der kan man kun vælge mellem
portene COM1, COM2 og IrD, som jo ikke er USB portene..

Hvad kan jeg ellers gøre?

--
Mvh.
Steffen Stubager

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 05-08-04 14:06

On Thu, 5 Aug 2004 14:04:44 +0200, "Steffen Stubager" <stubager@pc.dk>
wrote:

> [...]
>Jeg har prøvet med programmet Easy Studio, men der kan man kun vælge mellem
>portene COM1, COM2 og IrD, som jo ikke er USB portene..

Har du startet softwaren inden du tilslutter telefonen?
Er kablet originalt?

KS

Fra : Steffen Stubager

Dato : 05-08-04 14:29

kelds99@yahoo.dk wrote:

> Har du startet softwaren inden du tilslutter telefonen?
> Er kablet originalt?
>
> KS

Kablet er originalt, ja, og softwaren aner jeg ikke, hvordan man starter
(har kun prøvet med EasyStudio og det virkede ikke, men der var en lille CD
med et program)

Håber du stadig kan hjælpe

/Stubbe

Fra : Steffen Stubager

Dato : 05-08-04 16:48

Jeg har opdaget noget..
Når man kommer ind i Denne Computer, så ligger der et nyt drev -
D-drevet.Det er det normale harddisk-ikon med et rødt spørgsmålstegn på. Når
man klikker på den siger den:

D:\ henviser til en placering, som ikke er tilgængelig. Den kan være på
harddisken på denne computer eller på et netværk. Kontroller, at disken er
indsat korrekt, og at du har forbindelse til Internettet eller netværket, og
forsøg derefter igen. Hvis den stadig ikke kan findes, er oplysningerne
muligvis blevet flyttet til en anden placering.

Jeg har nok fat i den nu, men hvad skal jeg så gøre for, at det kommer til
at virke? Telefonen er sat til...!

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 05-08-04 17:56

On Thu, 5 Aug 2004 17:48:04 +0200, "Steffen Stubager" <stubager@pc.dk>
wrote:

> [...]
>muligvis blevet flyttet til en anden placering.
>
>Jeg har nok fat i den nu, men hvad skal jeg så gøre for, at det kommer til

Jeg har kun prøvet forbindelse mellem telefon og pc via IR - men under
alle omstændigheder skal du starte softwaren først og siden tilslutte
telefonen. '
EasyStudio består af flere stykker software, hvilket du kan se, hvis
du installere det. Programmet du skal bruge hedder PIMS & FileManager.

Fra : JMo.

Dato : 05-08-04 18:08

Steffen Stubager wrote:

> Kablet er originalt, ja, og softwaren aner jeg ikke, hvordan man
> starter (har kun prøvet med EasyStudio og det virkede ikke, men der
> var en lille CD med et program)

Er du sikker på at kablet er originalt?? (Svjv. har Samsung kun lavet
PCB133LBEC, som er et seriel kabel)

Det kan ikke være et MA-8220 kabel fra Mobile Action der er tale om? I så
fald skal du installere

http://www.mobileaction.com.tw/English/dls-fds.htm#USB

inden du kan installere EasyStudio.

Fra : Steffen Stubager

Dato : 05-08-04 19:32

JMo. wrote:

> [...]
> PCB133LBEC, som er et seriel kabel)
>
> Det kan ikke være et MA-8220 kabel fra Mobile Action der er tale om?

Det var da utroligt! Der står Samsung på kablet, men det ligner ikke det
originale de har lavet... Hmm, det er sikkert en thai-kopi så.. Det er altid
noget jeg ikke selv har betalt ;)

Men når jeg installerer det der program så virker det!
Tak for hjælpen!

/Stubbe