Er BLUETOOTH noget skrammel ???
Fra : Knud Erik Kofod

Dato : 02-08-04 23:18

Hej kære venner.
Nu har jeg efterhånden prøvet flere mobiltelefoner,
pt. har jeg nu en SE P-800 og NOKIA HDW-2 Bluetooth headsæt.
Når jeg ligger og kører bil rundt i lille Danmark med min
SE P-800 og mit BT headsæt, så selvfølgelig når der
bliver ringet til mig, ringer telefonen i min lomme, men jeg
får s.. intet op i min BT enhed, der er bare ingen forbindelse, den har
smidt den !.
Kan man ikke få noget i dag der virker ???.
Jeg har prøvet NOKIA 6600 og JABRA 250, det virker
s.. heller ikke når man aller mest skal bruge det.
Kan man få noget der virker, jeg vil godt betale prisen, men det skal s....
virke, ellers er det ikke noget jeg kan bruge !.
Er der andre end mig der har meget dårlig erfaring med BT ???.
Jeg vil meget gerne høre fra Jer.
Med venlig hilsen Knud Erik Kofod.

Fra : BorreBoy

Dato : 03-08-04 05:35

"Knud Erik Kofod" <knold-tot@balle-bredsten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> virke, ellers er det ikke noget jeg kan bruge !.
> Er der andre end mig der har meget dårlig erfaring med BT ???.

BlueTooth har altid virket fint med mine Ericsson telefoner og Eriscsson
headsets

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Kim S

Dato : 03-08-04 11:33

Har en SE T630 og et Logitech BT headset.
Aldrig nogen problemer....

Mvh, Kim

Fra : Knud Berggreen

Dato : 03-08-04 20:04

On Tue, 3 Aug 2004 12:32:46 +0200, "Kim S" <No@mail.dk> wrote:

>Har en SE T630 og et Logitech BT headset.
>Aldrig nogen problemer....

Siemens S55 med et JABRA headset- - heller ingen problemer.

/Knud

Fra : Anders Ravn

Dato : 03-08-04 19:55

> [...]
> virke, ellers er det ikke noget jeg kan bruge !.
> Er der andre end mig der har meget dårlig erfaring med BT ???.

Som Kim S skriver... Nap dig en SE t610/t630 og et Logitech Bluetooth
headset - så er du kørende!

Har slv t610 og Logitech headset! Det er bare SUPER!

Fra : Anders Ravn

Dato : 03-08-04 19:56

> [...]
> Jeg vil meget gerne høre fra Jer.
> Med venlig hilsen Knud Erik Kofod.

Som Kim S skriver... Nap dig en SE t610/t630 og et Logitech Bluetooth

Har selv t610 og Logitech headset! Det er bare SUPER!

Fra : Carsten Søndergaard

Dato : 03-08-04 21:59

Eller SE Z600 & Bluespoon chameleon fra Nextlink,
det virker også perfekt

Mvh Carsten