Nokia 5100 kalender alarm hver dag ??
Fra : SS

Dato : 01-08-04 21:22

Hejsa

Jeg har en Nokia 5100

Jeg bruger den som vækkeur om morgen men vil helst godt undgå at jeg skal
indstille det hver aften, kan det ikke lade sig
at der findes et prg, som jeg kan indstille på pceren og sige at fra mandag
til fredag skal en vække mig på et bestemt tidspunkt og så bare overfører
det til telefonen trådløst, så jeg ikke skal sidde og taste en aftale ind
til hverdag resten af året, det er ikke en særlig fed måde at gøre det på

anyone.. ??

SS

Fra : Steffen Stubager

Dato : 01-08-04 21:36

"SS" <sjus@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til hverdag resten af året, det er ikke en særlig fed måde at gøre det på

Hmm, jeg ved ikke lige om kalendersystemet for 5100 og 3200 er helt ens, men
på min telefon er der et menupunkt, der hedder "Planlægning", og der finder
man "Kalender", hvor man selvfølgelig kan oprette en note. Så står der nogle
forskellige ting, bl.a. "Notat".

Gå ind i "Notat" og skriv noten og gem. Så står der "Vælg startdato" og
efter man har valgt den, kommer der "Vælg slutdato". Så er det den samme
alarm, der kører fem dage i træk. Det kan du så gøre nogle uger forud, det
er da lidt hurtigere i det mindste.

Håber, du kan bruge det

/Stubbe