Opsætning af GRPS?
Fra : Klaus Petersen

Dato : 01-08-04 10:39

Hej.

Jeg har en sony ericsson t230 og telmore som udbyder med GRPS abonnement.

Jeg har utallige gange forsøgt at få telefonen sat op til at bruge GRPS/WAP
ved at få tilsendt en opsætning, men den bliver ved med at skrive
"WAP.SONYERI, Your network settings do not allow you to request this URL." -
f.eks. når jeg prøver at hente et spil fra sony e.

Så er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg får det sat rigtigt op?

En anden ting:

Jeg overvejer at anskaffe mig et datakabel til min mob (findes det?).

Hvilke muligheder giver det mig?:

Overføre lyde fra PC'en?
Overføre billeder fra PC'en?
Overføre spil fra PC?
Sende SMS'er?
Læse indbakke på telefonen?
Tilgå adressebogen?

Er det teknisk muligt at lave et spil selv og lægge det ind på T230'eren?

Takker, mvh.
Klaus.

Fra : Claus E Beyer

Dato : 01-08-04 18:58

"Klaus Petersen" <ng@spectual.ra.bnaa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> f.eks. når jeg prøver at hente et spil fra sony e.

> Så er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg får det sat rigtigt op?

Måske bor du også i et område hvor GPRS ikke fungerer i øjeblikket.

Claus

Fra : martin

Dato : 02-08-04 11:49

Hej

Jeg havde selv problemer med at få mms til at virke på min t630, havede
prøvet at få instillings filen flere gang. Men løsninge var at slukke
telefonen en gang og så virkede det så prøv det hvis du ikke har.....
Men ellers prøv Telmors support chat, de vil sikkert gerne hjælpe. De hjalp
mig....

Martin