Møg katte... :-)
Fra : engilbertsdottir

Dato : 08-05-01 12:54

Hej alle sammen !!

Jeg syntes lige at jeg måtte fortælle jer om mine såkaldte katte ! Vi skulle
på udstilling i Langeskov ,så jeg skulle tideligt op tjaaa... og så sker der
det der altid sker ...man racer rundt for lige at huske det hele....og så
ser man åbenbart ikke alt
For min kæreste ringer ...for at spørge mig om jeg ikke gider købe nogle
mussefælder med hjem....Hmmmm....tænker jeg ....hvad skal jeg med dem ...jeg
har jo 4 katte..+ et kuld killinger.
Så det glemmer jeg alt om ....Aften efter ,lyder der et brag ude fra
køkkenet...jeg råber efter min kæreste: er du ved at vælte hele huset
!!.....intet svar ?? Hmmmm...tænker jeg og skal lige til at gå der ud ,for
at se hvad han har gang i....men han kommer ind i stuen i det samme og hvad
holder han i hånden ??? En mus !!! Som han har fanget ude i køkkenet,og
kattene lå bare og kiggede...
Så er det man tænker MØG KATTE

Hilsen Lotte

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 08-05-01 15:35

hov, det er altså ikke missernes skyld at de ikke fanger mus....

Hvis de ikke har lært at fange mus, betragter de heller ikke musene som
bytte, med mulig undtagelse hvis musene bevæger sig og bliver opfattet som
legetøj

Hvor min samleverske Melissa har lært det aner jeg ikke, men hun er god til
det ;))
--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Nina

Dato : 08-05-01 15:56

hov hov, jeg synes ellers at hendes kæreste har gjort et stort arbejde i, at
vise misserne hvordan man fanger mus
Hilsen Nina

Fra : Trine

Dato : 08-05-01 18:10

Thihi sikke nogle dræber-dyr du har dig der
Ærligt, så tror jeg faktisk mine ville gøre det samme

/Trine

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 08-05-01 21:13

Ikke her, jeg er SIKKER på at mine ville fange mus hvis de kom ind her

Men det er jo også fordi jeg leger jagt med mine katte, ikke Lotte !!
*grin* - Du siger at dine katte ville finde min leg kedelig *hihi* - Så det
har sikkert været samme "leg" musen har leget med dine katte *hihihi*

Knus

Mette

Fra : Robert Refsgaard

Dato : 09-05-01 22:35

Hej Lotte

"engilbertsdottir" <engilbertsdottir@mail.tele.dk> wrote in message news:9d8mio$5td$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> holder han i hånden ??? En mus !!! Som han har fanget ude i køkkenet,og

Hvad piver du for?
Du har jo nogen til at fange musser for/til dig!
Hvorfor skulle misserne gide, når der nu findes en (anden) god mussejæger i huset?
Det er da bare så menneskeligt - synes jeg.
Spar udgifterne til fælder og og stik ham istedet lidt extra god kattemad - måske med rejer i ;-D

--
MVH Robert Refsgaard
----

Fra : Ann K.

Dato : 10-05-01 21:15

Hejsa.

>men han kommer ind i stuen i det samme og hvad
> holder han i hånden ??? En mus !!! Som han har fanget ude i køkkenet,og
> kattene lå bare og kiggede...
> Så er det man tænker MØG KATTE

<> Hæ - vi har ingen problemer med mus... de dør ligeså snart kattene ser
dem!!! Men de store, ækle, væmmelige og helt klart faaaarlige edderkopper er
der ikke rigtig nogen ud over Ranje, som gider klaske Til gengæld er han
utrolig stolt af sig selv og vil *gys* meget gerne dele sit bytte.....
Mvh Ann - araknofobiker!

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 17-05-01 21:54

Ann K. skrev i meddelelsen ...
> [...]
han
>utrolig stolt af sig selv og vil *gys* meget gerne dele sit bytte.....

Hej Ann!

Var det ikke Saga, der engang placerede en edderkop på din hovedpude? Men
det var måske bare et engangsforetagende - du satte jo heller ikke rigtigt
pris på det, så vidt jeg husker .

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 17-05-01 21:55

Ups...glemte at skrive under. Nogle gange går det lidt for stærkt, undskyld.

Hilsen Birgitte

Fra : Ann K.

Dato : 18-05-01 22:39

Hejsa.
>Var det ikke Saga, der engang placerede en edderkop på din hovedpude?
<> Johhh - mon ikke, men nu er damen skam blevet for fin til den slags
småkravl, ikke engang mus kan få hende til at dirre med halen... Nu jages
der kun efter storvildt = rotter, skader, allikker og krager (af og til
genboens schæferhund)!!!
Tjalfe og Aske jager både mus og "petere", men de æder dem da i det
mindste...
Ranje, ak ja, klasker en pote smask ned på kræet, står i et par minutter og
funderer over tilværelsen, tager "peteren" i munden og opsøger så det
nærmeste menneske for at få at vide _hvad_ pokker han nu skal stille op med
den!!!! Som sagt - intelligent er han altså ikke
På den anden side så er en edderkop jo faktisk et trin _opad_ i den ædle
jagtkunst... tidligere var det kun nedfaldne blade han "nedlagde"!

>Men det var måske bare et engangsforetagende <> Nej Saga har skam, gennem
hele sit liv, været dygtig til at supplere _min_ temmelig kedelige og
ensformige kost Men "petere" er ikke længere på min kostseddel... næ,
nej, sådan en skade er meget bedre at lægge op i sengen (eller ned i mandens
sokkeskuffe)!!!
Egentlig lidt underligt at hun vil dele de fugle med mig... hvis hun får
kløerne i en solsort eller musvit, får jeg kun fornøjelsen af at rydde op
efter hende... Kors, hvor er der dog mange fjer på sådan en lille fugl!!!!

> du satte jo heller ikke rigtigt pris på det, så vidt jeg husker .
<> Og du husker helt rigtigt... Jeg nærmest _fløj_ ud af sengen den morgen
Godt jeg har en sød og forstående nabo *sss*

Mvh Ann

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 17-05-01 21:55

Fra : Kate

Dato : 11-05-01 00:09

engilbertsdottir wrote:

> holder han i hånden ??? En mus !!! Som han har fanget ude i køkkenet,og
> kattene lå bare og kiggede...
> Så er det man tænker MØG KATTE
>
> Hilsen Lotte

Haha. Jeg tror faktisk at Sofie nok ville bli'e interesseret, men om hun
vidste hvad hun skulle gøre ved en mus er en helt anden historie. Johan,
han ville sikkert slå med halen og gå sin vej, ikke om han ville røre
den. Edderkopper har altid været Sofies speciale.
På den anden side, Lotte, hvis slaven gider hvorfor skulle kattene så

--
Kate

Visit my home page, it's about rabbits, mostly:
http://home7.inet.tele.dk/oliwer
My address is spam blocked. The real one is oliwer@mail.tele.dk