Hvordan sletter man tidligere Wap og GRPS ~
Fra : Jan

Dato : 31-07-04 18:40

Hejsa

Hvordan sletter man tidligere wap og gprs indstillinger fra en Nokia 6230
???

Jan

Fra : N. Christensen

Dato : 31-07-04 18:45

> Hvordan sletter man tidligere wap og gprs indstillinger fra en
> Nokia 6230 ???

Det kan du ikke. Men du kan jo bare omdøbe de gamle til noget med old
fx, også downloade nye indstillinger fra din udbyders side. Der er jo
plads nok i telefonen.

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.

Fra : Betina Knudsen

Dato : 31-07-04 18:46

Det kan mna godt..kan bare ikke lige huske hvordan...men kan lige søge s
vender jeg tilbage...

Fra : Betina Knudsen

Dato : 31-07-04 19:16

her var koden : *#335738#

Fra : N. Christensen

Dato : 01-08-04 06:51

> her var koden : *#335738#

Nu har jeg ikke lige mod på at slette mine indstillinger, så vil ikke
teste om din kode virker. Men hvor meget nulstiller den kode du skriver?

Kun overstående?

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.

Fra : Betina Knudsen

Dato : 01-08-04 08:43

Det er noget jeg har fra TDC så man skulle kune gå ud fra det er kun er
opsætningerne...

Fra : Peter Rongsted

Dato : 01-08-04 14:48

>Nu har jeg ikke lige mod på at slette mine indstillinger, så vil ikke
>teste om din kode virker. Men hvor meget nulstiller den kode du skriver?
>
>Kun overstående?

Du kommer ind i en menu, hvor du kan slette dem enkeltvis. Har lige
prøvet på min 6230 (03.15)

Peter