Siemens SX1
Fra : Henrik R.

Dato : 31-07-04 11:55

Jeg skal have opdateret min Sx1, købte derfor et uoriginalt Usb kabel i den
tro det bare ville køre, men nej.
Telefonen kan godt komunikere med XP under Siemens Data Suite, men lige så
snart man starter update filen, kan pc ikke finde Sx1.
Nogen som har en løsning på dette....?????
Vil selvfølgelig helst ikke købe et originalt usb kabel.

Vh.
Henrik R.

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 31-07-04 18:45

> Vil selvfølgelig helst ikke købe et originalt usb kabel.

Er bange for at det er eneste løsning - de uoriginale usb-kabler jeg har set
har alle indeholdt en Usb -> Serial converter, og telefonen kan kun
opdateres ved at køre ren usb...

Mvh Thomas

Fra : Chris G.

Dato : 03-08-04 23:14

Henrik R. wrote:
> [...]
> Nogen som har en løsning på dette....?????
> Vil selvfølgelig helst ikke købe et originalt usb kabel.

Flg.virkede for mig (efter jeg ved ikke hvor mange timers surhed og bandeord

Kør opdateringsprogram på PC'en
Start din SX1 i opdateringstilstand.
Windows beder om en driver til ny hardware; her skal du find
installationsmappen hvor driverfilen ligger.
Installere driveren og så burde alt være iorden - hvis ikke, prøv på at slå
PC'ens COM porte fra i BIOS'en, da der er et konflikt med mRouter og WinXP..

hth

--
Chris
: )