Nokia 6230 v04.28
Fra : N. Christensen

Dato : 29-07-04 22:33

Jeg har netop fået opdateret min 6230 til v04.28 (24-06-04). Nu er der
kommet en ny funktion der hedder 'Positioning'. Den ligger under 2-9 i
telefonen. Er der nogen der ved hvad det er? Det eneste man så kan vælge
i undermenuen er 'Position log'.

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.

Fra : Jan Larsen

Dato : 30-07-04 01:14

N. Christensen wrote:

> [...]
> kommet en ny funktion der hedder 'Positioning'. Den ligger under 2-9 i
> telefonen. Er der nogen der ved hvad det er? Det eneste man så kan vælge

Hvad indholder v04.28 ellers ??

/Jan

Fra : N. Christensen

Dato : 30-07-04 01:56

> Hvad indholder v04.28 ellers ??

En del opdateringer. Bl.a. ved e-mail-klient, MP3-afspiller og Bluetooth.

Jeg har endnu ikke bemærket om problemet med udbakken og SMS er løst.

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.

Fra : JJ

Dato : 30-07-04 09:30

On Thu, 29 Jul 2004 23:32:32 +0200, "N. Christensen" <ic3@er4ic3.dk>
wrote:

>Jeg har netop fået opdateret min 6230 til v04.28 (24-06-04)

Kan man selv flashe firmwaren via datakabel/bluetooth?

/JJ

Fra : N. Christensen

Dato : 30-07-04 11:58

> Kan man selv flashe firmwaren via datakabel/bluetooth?

AFAIR; nej.

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.

Fra : JJ

Dato : 30-07-04 12:14

On Fri, 30 Jul 2004 12:58:23 +0200, "N. Christensen" <ic3@er4ic3.dk>
wrote:

>AFAIR; nej.

Er det gratis at få det gjort, hvis man er medlem af Club Nokia?

/JJ

Fra : Peter Rongsted

Dato : 30-07-04 12:48

JJ <jj@invalid.com> wrote:

>Er det gratis at få det gjort, hvis man er medlem af Club Nokia?

Hvis du fejlmelder den, bliver den opgraderet gratis op til to år efter
du har købt den. Da de første kom i slutningen af marts, er det ikke
altid de gider se din kvitering.

Peter

Fra : N. Christensen

Dato : 30-07-04 15:33

> altid de gider se din kvitering.

Som Peter skriver det ganske korrekt. Jeg havde end ikke min kvittering
med. Nu skal jeg skrive en masse SMS'er i weekenden, og se om de har
fået løst problemet med SMS'er i udbakken.

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.

Fra : N. Christensen

Dato : 01-08-04 06:53

> Nu skal jeg skrive en masse SMS'er i weekenden, og se om de har
> fået løst problemet med SMS'er i udbakken.

Og nu jeg så fået skrevet lidt beskeder. Og telefonen har _stadig_
SMS-problemet. Det var da utroligt at Nokia ikke har fået løst det.
Godt nok irriterende at man ikke kan læse sin beskeder i udbakken,
når den når et vist antal.

Men noget der er positivt, det er at den ikke hakker mere, når man
skriver SMS i mens man lytter til MP3. Det gør meget mere flydende
nu og låser ikke telefonen i 'hak-vis' mere.

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.

Fra : J

Dato : 30-07-04 22:51

Hejsa,

"JJ" <jj@invalid.com> wrote in message

> Er det gratis at få det gjort, hvis man er medlem af Club Nokia?

Nej. Kun hvis du mener din telefon fejler noget; så er det gratis.
Din Nokia garanti gælder i 15 mdr.
Du har ganske vist reklamationsret i 2 år, men det er ikke det samme som
garanti.

Mvh. J

Fra : Denner [9400]

Dato : 01-08-04 08:33

Hey...

Jeg har selv en 6230, jeg er egentlig godt tilfreds, bort set fra den fryser
tit, og ikke vil ringe op nogle gange, samt højttaleren er crap....

- Men... Jeg har jagt mærke til at hvis man har et billede på skrivebordet,
godt nok med lidt mørke farver, kan man ikke se hvem der ringer... ? Altså
der kommer ikke en lys ramme om nummeret/navnet, eks som hvis man modtager
en sms... !!! Er det blevet rettet i den nye software... ? Hvis ikke er jeg
meget utilfreds, og overvejer sq at komme af med svinet...

Fra : N. Christensen

Dato : 01-08-04 16:04

> har selv en 6230, jeg er egentlig godt tilfreds, bort set fra den fryser
> tit, og ikke vil ringe op nogle gange, samt højttaleren er crap....

Har ikke det problem med at den fryser og ikke vil ringe op. Jeg vil mene
at højtaleren er blevet 'bedre' efter telefonen er blevet opdateret. Men
det er nok nærmere equalizeren der er blevet bedre. Det er hvert i fald
blevet mere klart og højere lyden. Men i software revisionen, stod netop
også at MP3-delen var blevet forbedret i telefonen.

> kommer ikke en lys ramme om nummeret/navnet, eks som hvis man modtager
> en sms... !!! Er det blevet rettet i den nye software... ? Hvis ikke er

Der er _ikke_ blevet rettet. Desværre. Det irritere også mig meget. Kan
ikke forstå hvorfor de ikke har fixet det.

Men i stedet for "1 SMS besked modtaget" står der kun "1 besked modtaget"
nu. Så lidt har de da pillet ved den.

Den har som tidligere skrevet, også stadig problemet med at læse skrevne
SMS'er i udbakken.

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.

Fra : Denner [9400]

Dato : 01-08-04 22:54

Hmm... Ja ja, vidste jeg ikke skulle sælge min SE T630...

Nokia Deconnecting People... !!!

Fra : N. Christensen

Dato : 02-08-04 06:58

> Nokia Deconnecting People... !!!

Nokia Disconnecting People.

- Ja, til tider kan du desværre have ret :(

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.