A920 problemer !!
Fra : Dennis Nielsen

Dato : 28-07-04 20:13

Hej NG

Ville lige dele min erfaringer med jer.

I går gik jeg ind i 3 butikken på strøget fordi min A920 ikke ville gå på
internettet. Den flinke fyr gav mig straks et nyt USIM og sagde at sagen var
klaret når det nye USIM var aktiveret - dette ville tage ca. 30 min. Fint
nok - bortset fra at det aldrig blev aktiveret (hændeligt uheld). Og da
telefonen blev genstartet på det nye kort skete der følgende: Telefonen står
lang tid og "tænker" (ja - længere tid end normalt), så kommer et
skærmbillede som jeg naturligvis ikke kan huske ordret, men betydning er
helt klar: Al hukommelse er slettet og telefonen nulstillet af hensyn til
sikkerheden !??? Det kunne selvfølgelig være rart hvis telefonen var blevet
stjålet at tyven ikke kunne se mine numre, kontaktpersoner og aftaler. Men
nu var det jo altså bare mig der febrilsk forsøgte at få kontakt med
omverden. Surt nok - for som sædvanlig i den slags situationer havde jeg
naturligvis lige opdateret kontaktpersonerne i telefonen, men ikke lige fået
synkroniseret med pc'en !? ØV !

Ud over dette kunne menuer kun vises på engelsk.

Nu er telefonen så indleveret til reparation eller geninstalering af 925
software.

Så kan jeg så gå rundt og telepatere til min omgangskreds indtil jeg igen er
at træffe.....

Dennis

Den lykkelige ejer af et 3 abonnement som heldigvis snart kan opsiges så en
smartere telefon kan tage over hvor murstenen ikke magtede det. Nogen der
vil af med en Nokia 6230 ? (c:

Fra : klaus nielsen

Dato : 28-07-04 20:44

sjovt nok.. min a 920 gjorde det samme.. men det var inden opdateringen..
den slettede ALT. også den danske sprog pakke og diverse skærm
instillinger...
samtlige telefon numre var desværre også væk (rigtige mænd tager ikke
backup... de græder )
venlig hilsen klaus nielsen