Hotmail via Wap
Fra : Lars Ehlersen

Dato : 27-07-04 19:15

Hej i NG'en

Er det muligt at checke sim hotmail via Wap?

Jeg har forsøgt men kan ikke få det til at funke

Har Sonofon på en splinterny Nokia 6310

Lars

Fra : mullerman

Dato : 27-07-04 20:37

"Lars Ehlersen" <ehlersenFJERNDETTE@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i NG'en
>
> Er det muligt at checke sim hotmail via Wap?
>
> Jeg har forsøgt men kan ikke få det til at funke
>
> Har Sonofon på en splinterny Nokia 6310
>
> Lars

Hotmail understøtter desværre ikk wap. Jeg har også prøvet, godt nok for
1½år siden, og der virkede det heller ikke, ... yahoo virker...

Martin

Fra : Stronger

Dato : 27-07-04 22:29

> [...]
> Hej i NG'en
>
> Er det muligt at checke sim hotmail via Wap?
>
> Jeg har forsøgt men kan ikke få det til at funke

Hej Lars....

Der er dog den mulighed... (den bruger jeg selv), at man kan få tilsendt
besked fra Hotmail.com, direkte fra din indbakke, når du modtager beskeder,
ligesom du selv kan opsætte regler for, hvilke e-mails du vil tillade
slipper igennem. Eks, kan du vælge kun at tillade at mails fra dine venner
bliver videresendt til din mobiltelefon, så slipper du for SPAM .... Men
desværre er det ikke en gratis tjeneste. Det koster vistnok 1 krone pr.
modtaget besked - men selv ville jeg dog også foretrække at man via wap
kunne hente mail. Såfremt du ønsker nærmere besked om ovennstående er du
velkommen til at skrive her eller privat.

mvh
stronger