Højttaler i en 6310 i
Fra : Ukendt

Dato : 27-07-04 17:33

Min højttaler i min 6310 i er hvis gået i stykker sådan at når en snakker
bliver det meget metalisk hvis i forstår samtidig med at tastetonerne er
blevet meget lave , kan det rep og er det noget jeg selv kan er ikke hel dum
:)) hvor får man lige en sådan DIMS

--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : Betahelix

Dato : 27-07-04 18:03

måske et bud... men det er måske en software fejl...

det er et forsøg værd, at få telefonen opdateret

Fra : Ham selv

Dato : 27-07-04 18:06

Højttaler får du ved www.cellshoppen.dk

--
Med venlig hilsen Per Sørensen

Email : djubiNOSPAM@djubi.dk

\\\\////
(o)(o)
!-----ooo--(__)--ooo-----!

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-04 22:37

Lader ikke som om de har til 6310

--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : Ole Bak

Dato : 28-07-04 07:19

Hvis der er garanti på, så dækker nokia. Havde selv samme problem med min
(efter et 40cm fald fra sofabord til gulvtæppe). Den fik ny højttaler og
knapmåtte :)
/ole

Fra : MigSelv

Dato : 28-07-04 07:34

Hvis du kigger under reservedele, så har de muligvis en der passer.
Skulle den passe koster den 29,-.

/MigSelv

Fra : MigSelv

Dato : 28-07-04 07:35

Har du prøvet Thasen.dk, de ligge inde med de fleste reservedele til Nokia
og andre telefoner.

/MigSelv

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-04 08:25

Yep Thansen har den heller ikke , min er også tabt og ingen garanti :(

--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : MigSelv

Dato : 28-07-04 08:27

Så er den mulighed at købe en defekt 6310i, hvor højttaleren virker.
- Så har du lidt reserve dele, til evt. senere brug.

/MigSelv

Fra : Tele Unlock

Dato : 28-07-04 09:45

Hej Per,

Send os en mail så finder vi ud af det. Hvor bor du iøvrigt ?

mvh Thomas
Tele Unlock ApS

Per Emborg <x112kvik4u(a)dotcomprik.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41075493$0$195$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...