nyeste software til SE Z600?
Fra : Poul Johannsen

Dato : 23-07-04 18:34

Hej NG

Er der kommet en ny software til SE Z600? Jeg synes bla.den er langsom i
sms. Og min storesøster har også sådan en og hun siger at sin Z600 går nogle
helt i stå.
Jeg har version R5B001. Er det den nyeste?

Mvh Poul

Fra : Didi

Dato : 23-07-04 18:46

"Poul Johannsen" <poul-johannsen@rnet.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
nogle
> helt i stå.
> Jeg har version R5B001. Er det den nyeste?

Hej

Jeg har selv en Z600, og venter på en opdatering hvor spillet Erix virker.
Kan man se i selve telefonen, hvilken software version man har?

Hilsen Ditte

Fra : Poul Johannsen

Dato : 23-07-04 19:15

Hej

> Jeg har selv en Z600, og venter på en opdatering hvor spillet Erix virker.

ok

> Kan man se i selve telefonen, hvilken software version man har?

Ja. Sådan her :

>*<<*<* så vælger serviceinfo og derefter SW-oplysninger

Hvilken version har du?

Mvh Poul

Fra : Didi

Dato : 23-07-04 19:40

> Ja. Sådan her :

Hej igen

Øhh, hvordan taster jeg > >*<<*<* ?
Hilsen Ditte

Fra : Didi

Dato : 23-07-04 19:53

> [...]
nogle
> helt i stå.
> Jeg har version R5B001. Er det den nyeste?

Hej

Fandt ud af det via Float's.
Min software version skulle være R6C005.

Hilsen Ditte

Fra : Poul Johannsen

Dato : 23-07-04 20:19

Hej Ditte

> Fandt ud af det via Float's.
> Min software version skulle være R6C005.

Ok den er nyere end min R5B001. Er din langsom i sms?

Mvh Poul

Fra : Didi

Dato : 23-07-04 20:26

> Hej Ditte

> Ok den er nyere end min R5B001. Er din langsom i sms?
>
> Mvh Poul

Hej

Hvis du mener med at den er langsom til at skrive en sms, så ja.
Men det er min opfattelse, at SE er ret langsomme iforhold til Nokia.
Men de bliver afsendt hurtigt nok.

Hilsen Ditte

Fra : Poul Johannsen

Dato : 23-07-04 20:37

Hej

> Hvis du mener med at den er langsom til at skrive en sms, så ja.
> Men det er min opfattelse, at SE er ret langsomme iforhold til Nokia.

Ja men nokias nye mobiltelefoner med 65536 farver f.eks N6600 er også
langsom i sms har jeg hørt.
Men når jeg skal slette billede, så er den også langsom. Står stille ca 5-10
sek. inden den slette det. Skide træls

> Men de bliver afsendt hurtigt nok.

Ja det giver dig ret i.
Tak for hjælpen