Kan Wayfinder inst. på A920?
Fra : ThomasT

Dato : 23-07-04 17:26

Se subj. Kan det lade sig gøre? Jeg synes ikke rigtigt jeg kan få lagt det
over på tlf'en. Programmet (på min pc) der følger med tlf'en skriver godt
nok at det er installeret, men jeg kan ikke finde det nogen steder på
telefonen. Kan der være noget jeg har gjort forkert? Telefonen er opgraderet
med nyeste software fra 3. Det er trial-versionen af wayfinder fundet på
www.wayfinder.com

Venlig hilsen
ThomasT

Fra : Søren Christensen

Dato : 23-07-04 20:04

"ThomasT" <t@vicki-thomas.dkFJERNDETTE> skrev i en meddelelse
> [...]
opgraderet
> med nyeste software fra 3. Det er trial-versionen af wayfinder fundet på

Ja det kan godt bruges. Men det skal vidst nok være på en opdateret A920.
Du kan enda bruge Gps modtageren.
Se evt www.mobildebat.dk 3G foraet....

Venligst

Fra : Thunder

Dato : 24-07-04 01:54

Hej Søren, du synes at vide en hel del om denne fon, har du løst GPRS
problemet? Det jeg mener er hvis den er unlocket og du kører med f.eks CBB
så har du et problem med GPRS, fordi web browseren er låst til standard
forbindelsen og det er 3Opkobling-Gprs. Man kan sagtens oprette en ny
Internet konto, men der er ikke en mulighed i Web browser for at vælge en
anden end den der er standard.

Jeg har forsøgt at finde en Web browser der giver mulighed for at selv kunne
vælge hvilken forbindelse man vil bruge, på samme måde som man kan i
Internet explorer. Indtil videre uden held:(

Hvis man installerer den nye version af Opera virker den slet ikke. Netfront
fra accex virker fint, men man kan ikke vælge forbindelse.

Desuden kan man ikke bruge Wayfinder, da den også skal bruge GPRS.

Jan Johansson

"Søren Christensen" <Soren@webspeed.uk> skrev i en meddelelse

> [...]
> opgraderet
> >

> Ja det kan godt bruges. Men det skal vidst nok være på en opdateret A920.

---

Fra : Thunder

Dato : 25-07-04 13:02

Løsning fundet:)

http://mobildebat.dk/viewtopic.php?p=327120#327120

Jan Johansson

"Thunder" <thunderNospam@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra accex virker fint, men man kan ikke vælge forbindelse.
>
> Desuden kan man ikke bruge Wayfinder, da den også skal bruge GPRS.

---