Billige brugte mobiler i KBH?
Fra : DaneX

Dato : 23-07-04 15:45

Findes der en forretning, som sælger nogle gamle billige - men fungerende -
mobiler i KBH (gerne på Amager)?
Jeg er nemlig i den situation at min gamle 7110'ers mikrofon er stået af, så
jeg står og mangler en mobil pronto, da jeg bruger det i mit arbejde.

Jeg havde dog påtænkt mig at købe en ny mobil snart, så den skal ikke bruges
ret længe.

Nogen bud?

/Martin

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 23-07-04 17:47

DaneX skrev :
> [...]

> jeg står og mangler en mobil pronto, da jeg bruger det i mit arbejde.
>
> Jeg havde dog påtænkt mig at købe en ny mobil snart, så den skal ikke

http://www.chronograph.dk/

Men tjek hvad han har i butikken og overvej om ikke en ny lille Nokia er
bedre!
3310 set til 519 kr i Telekæden ved Nørreport uden abb og lås.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : DaneX

Dato : 23-07-04 18:15

> http://www.chronograph.dk/
>
> Men tjek hvad han har i butikken og overvej om ikke en ny lille Nokia er
> bedre!
> 3310 set til 519 kr i Telekæden ved Nørreport uden abb og lås.

Mmmmm... havde håbet på noget lidt billigere.
Et rigtig gammelt lig som har udtjent sin værnepligt og som bare kan modtage
og foretage opkald. Evt. også klare SMS'er.

Den skal kun bruges i en uge eller to eller sådan noget.

/Martin

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 23-07-04 19:54

Således skrev DaneX den Fri, 23 Jul 2004 19:15:15 +0200:

>Mmmmm... havde håbet på noget lidt billigere.
>Et rigtig gammelt lig som har udtjent sin værnepligt og som bare kan modtage
>og foretage opkald. Evt. også klare SMS'er.

Har du prøvet i <news:dk.marked.privat.telefon.mobil>?

Vær specifik med område og anvendelse, så er jeg ret sikker på at du
kan have en telefon i løbet af weekenden.

Knud
--
The temptation to push the degauss
button continuously is hard to resist.

Fra : DaneX

Dato : 23-07-04 21:10

> Har du prøvet i <news:dk.marked.privat.telefon.mobil>?
>
> Vær specifik med område og anvendelse, så er jeg ret sikker på at du
> kan have en telefon i løbet af weekenden.

Hej Knud,

Jeg har godt nok ikke specifikt søgt efter en der endnu, men jeg har fulgt
med i den NG gennem længere tid :)
Men tak for tippet.

/Martin

Fra : Thunder

Dato : 24-07-04 18:08

Hvad med det blå pakhus i Holmbladsgade? De har åbent imorgen:)

Jan Johansson

---

Fra : DaneX

Dato : 24-07-04 19:26

> Hvad med det blå pakhus i Holmbladsgade? De har åbent imorgen:)

Det kender jeg ikke?

/Martin

Fra : Thunder

Dato : 26-07-04 16:20

På Amager er der en gade der hedder Holmbladsgade, det er en sidegade tio
Amagerbrogade. Når du kører ned af Holmbladsgade, fra Amagerbrogade, så
ligger det Blå Pakhus på venstre hånd Før den gamle Mobilix bygning. Du kan
næsten ikke undgå at se det. Der er parkering udenfor, og det betstår af
store lager haller.
Det blå pakhus et er sted hvor der er kræmmere og har åbent lørdag og søndag
hele året rundt.

> Det kender jeg ikke?
>
> /Martin

---