Hvornår &¤%!/! kommer Blackberry til Danma~
Fra : J. Jespersen

Dato : 22-07-04 22:49

Blackberry!

Sig mig, har samtlige mobilselskaber i Danmark overset dette lille vidunder?

Har haft en kammerat fra USA på besøg i et par uger, og hvad kommer jeg
til at savne mest, når han rejser? HANS TELEFON!!! (...okay, så næsten da)

Tjek Blackberry'erne ud på www.blackberry.com, og spørgs så din operatør
hvorfor de ikke får fingeren ud!

Sorry, men jeg bliver bare lidt irriteret når jeg ikke må få de store
legetøjsbrandbiler

/jdj

Fra : Per

Dato : 23-07-04 07:53

Ved hvad du mener, selv venter jeg på motorola mpx300 , med tastatur, wifi
og hele lortet.

Den skulle være komemt i foråret, men jeg tror vi kan skyde en hvid pind
efter smartphones i dk. De går glip af et pænt marked som er voksende.

Nu har jeg købt en almindelig mobil og en pocket pc i stedet, livet er for
kort til at vente. (Så mistede Motorola de penge)

Mvh Per

Fra : Lars Raaby

Dato : 23-07-04 09:37

Per skrev bl.a.:
> [...]
>
> Nu har jeg købt en almindelig mobil og en pocket pc i stedet,
> livet er for kort til at vente. (Så mistede Motorola de penge)

Men Motorola laver da telefoner i Flensborg så det lyder
mærkeligt at de ikke kan købes her hjemme. Jeg ved dog ikke
hvilke modeller der laves der nede.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng