Antenne forstærker
Fra : Jasper Norman

Dato : 22-07-04 00:13

Hej.

Jeg bor et sted hvor signalet hos TDC er ganske elendigt. Jeg har fået
tilbudt en såkaldt "forstærker" men har ikke meget fidus til den. Men måske
er der noget om sagen? Men spørgsmålet er, om jeg ikke kan lave min egen? Er
det i realiteten bare et stykke ledning / kobber der skal til?

Min tlf. er en "gammel" Siemens C55

Mvh

Jasper

Fra : Per Jensen

Dato : 22-07-04 18:59

Hej

Tror ikke det vil løse dit problem, Antenne forstærkeren skal virke begge
veje ,"Det gør de ikke"
Problemet kan være din antenne switch på telefonen der ikke virker optimalt,
kobler ikke om til intern
antenne men extern antenne.

m.v.h
Per