Ringe billigst fra Spanien til DK?
Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 21-07-04 23:21

Jeg skal til Spanien i 1 måned, og i den forbindelse ville jeg høre om der
findes telekort eller lignende dernede som er billigere at rinde til DK med
på mobiltelefon end at ringe via Telmore ?

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh.
Christian

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 22-07-04 00:54

On Thu, 22 Jul 2004 00:20:52 +0200, "Christian Skau Pedersen"
<christiansp@hotmail.com> wrote:

>Jeg skal til Spanien i 1 måned, og i den forbindelse ville jeg høre om der
>findes telekort eller lignende dernede som er billigere at rinde til DK med
>på mobiltelefon end at ringe via Telmore ?

Kender ingen, men vær opmærksom på, at du ikke kan klare dig med et
telekort (callback-card), hvor man ringer op til et nummer og får en
klartone og så ringer op til den, man vil have fat i. Der skal også
følge et SIM-kort med (pre-paid simcard), ellers kommer du stadig til
at betale den dyre roamingtakst til dit danske mobilselskab.

KS

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 22-07-04 22:48

Hej

> [...]

>findes telekort eller lignende dernede som er billigere at rinde til DK med
>på mobiltelefon end at ringe via Telmore ?

Nej, det findes ikke. - Men du kan benytte nogle af de mange callback
tjenester, så kan du ringe fra en hvilken som helst fastnet telefon,
incl. alle telefonboxe m.m. - Prisen fra Spanien til DK er 47 øre.

Kig her: http://www.tele-link.dk/ Jeg har selv i flere år benyttet
dette, og det fungerer helt problemfrit.

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 23-07-04 10:46

Hej Christian.

Christian Skau Pedersen wrote:
> Jeg skal til Spanien i 1 måned, og i den forbindelse ville jeg høre
> om der findes telekort eller lignende dernede som er billigere at
> rinde til DK med på mobiltelefon end at ringe via Telmore ?

Hvis du har en mobil uden sim-lås kan det være en god idé at købe et
lokalt taletidskort. Priserne for opkald til Danmark skulle være noget
omkring fire kroner pr. minut. Måske findes der også en callback-udbyder
der ringer dig op på dit spanske taletidskortnummer og du kan spare
yderligere.

Rainer Schöbe (Germany)
http://www.rainerschoebe.de
Nur E-Mails mit "RE:" in "subject" werden gelesen.
Der læses kun e-mails med "RE:" i "subject".
Roaming in Dänemark - dänische Prepaid-Karte
http://www.prepaid-dk.de