Plads i C60
Fra : TommyF

Dato : 21-07-04 23:22

Hey.
Har lige købt en Siemens C60, kom fra en Nokia3650 hvor man tydeligt
kan se hukommelses forbruget osv, men jeg syntes ikke jeg kan se noget
på C60, jeg prøvede nemlig at overfører en melodi på 46Kb via min
hjemmeside og det startede fint med overføringen men ender med at sige
at der ikke er hukommelses nok, jeg har det nye 64Kb kort fra Telmore,
men er der slet ingen indbygget hukommelses i C60'en?

Fra : Per Jensen

Dato : 22-07-04 18:52

Hej

Du kan se hvor meget hukommelse der er tilbage, ved at gå ind i explore,
vælge en mappe, vælge drev info
har intet med simkortet at gøre

Per

Fra : TommyF

Dato : 22-07-04 21:24

On Thu, 22 Jul 2004 19:51:42 +0200, "Per Jensen" <per_j@post.tele.dk>
wrote:

>Hej
>
>Du kan se hvor meget hukommelse der er tilbage, ved at gå ind i explore,
>vælge en mappe, vælge drev info
>har intet med simkortet at gøre
Ok, takker men hvor den omtalte Explore, den kan jeg ikke se nogen
steder, jeg har disse menuer,

Telefon bog
Ring til liste
Surf&FunRingetoner
Beskeder
Kamera
Ekstrafunktioner
Egne Filer
Indstillinger

Er den i en af disse?

---
Brøndby
http://tommy-friis.dk/

Fra : Per Jensen

Dato : 23-07-04 17:31

Hej Tommy

Egne billeder
Stå på et billed
Vælg indstillinger
vælg kapacitet

Fra : TommyF

Dato : 24-07-04 15:14

On Fri, 23 Jul 2004 18:30:57 +0200, "Per Jensen" <per_j@post.tele.dk>
wrote:

>Hej Tommy
>
>Egne billeder
> Stå på et billed
> Vælg indstillinger
> vælg kapacitet
>
>Per
Takker.

---
Brøndby
http://tommy-friis.dk/

Fra : TommyF

Dato : 28-07-04 00:43

wrote:

>Hej Tommy
>
>Egne billeder
> Stå på et billed
> Vælg indstillinger
> vælg kapacitet

Hejsa.
Jeg har lagt en ringetone på min hjemmeside og når jeg connecter via
GPRS så for jeg fint fat i min side og linken til ringetonen, men når
den er færdig med at downloade eller tæt derpå så kommer telefonen med
en besked om at ringetonen er for stor til hukommelsen, men ringetonen
fylder kun 46Kb og der er 1,7Mb fri.

Nogen ide om hvorfor den driller?

---
Brøndby