/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
3 (Hi3G Denmark ApS) / Motorola 835 - Adv~
Fra : Ole


Dato : 21-07-04 15:34

Da jeg fik min sidste regnng fra 3 (Hi3G Denmark ApS) kunne jeg af
specifikationerne se, at der var små 1000 (eet tusinde) opkald til et svensk
telefonnummer +46735333xx eller ca. 20,5 time i alt til en samlet pris af
Kr. 835,14 på een måned !!!!
Efter flere kontakter til 3 (Hi3G Denmark ApS) vedgik at de at de Motorola
835 telefoner de havde solgt sammen med deres abonementer var sat forkert op
fra deres side, hvorfor telefonerne selv ringede op til det pågældende
datanummer hele tiden.
De har nu lovet at gennemgå alle fakturaer vedrørende min virksomheds 5
abonementerfor samtlige opkald som er afledt af denne fejlopsætning.
Derfor ville det være en god ide hvis I tjekker jeres 3 (Hi3G Denmark ApS)
regninger og telefonopsætninger - særligt hvis I har en Motorola 835...
/Ole






 
 
Jochke (21-07-2004)
Kommentar
Fra : Jochke


Dato : 21-07-04 18:06

Ole skrev følgende:

> Derfor ville det være en god ide hvis I tjekker jeres 3 (Hi3G
> Denmark ApS) regninger og telefonopsætninger - særligt hvis I har en
> Motorola 835...

Utroligt hvis de ikke selv kan slette alle de opkald, der er foretaget på
det nummer på alle abn. Tænk hvor meget de kan tjene på det, hvis folk ikke
lige tjekker deres regning og bare betaler den. Dårlig service, at de ikke
melder det ud til alle fra starten.

--
/Jochke
Fjern primtallet i adressen hvis du vil sende mig en e-mail.



Anders Ravn (23-07-2004)
Kommentar
Fra : Anders Ravn


Dato : 23-07-04 22:00


"Ole" <ole.worm@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:40fe7eaa$0$271$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Da jeg fik min sidste regnng fra 3 (Hi3G Denmark ApS) kunne jeg af
> specifikationerne se, at der var små 1000 (eet tusinde) opkald til et
svensk
> telefonnummer +46735333xx eller ca. 20,5 time i alt til en samlet pris af
> Kr. 835,14 på een måned !!!!
> Efter flere kontakter til 3 (Hi3G Denmark ApS) vedgik at de at de Motorola
> 835 telefoner de havde solgt sammen med deres abonementer var sat forkert
op
> fra deres side, hvorfor telefonerne selv ringede op til det pågældende
> datanummer hele tiden.
> De har nu lovet at gennemgå alle fakturaer vedrørende min virksomheds 5
> abonementerfor samtlige opkald som er afledt af denne fejlopsætning.
> Derfor ville det være en god ide hvis I tjekker jeres 3 (Hi3G Denmark
ApS)
> regninger og telefonopsætninger - særligt hvis I har en Motorola 835...
> /Ole


Min Motorola A920 var også sat op til nogle +46 XXXXXXXX numre...

/Anders



Thunder (24-07-2004)
Kommentar
Fra : Thunder


Dato : 24-07-04 02:02

Jeg kom for lang tid siden med denne advarsel. Da jeg fik en regning med
samme problem og telefonen røg til rep. 2 gange uden at problemet blev
ordnet, 3 havde et kæmpe problem med at fatte at fejlen lå hos dem.
Teleservices diagnose på telefon problemet var at der var en dårlig lodning,
og 3 lå hele tiden inde med den viden at det var et SW problem.

Jeg bruger ikke 3 mere og advarer alle andre imod dem.

Ole hvis du skal bruge en vidne erklæring om problemet skal du bare sige
til, jeg har fået nok af de kvajpander.


Med venlig hilsen

Jan Johansson


"Anders Ravn" <anders@thenetr.dk> skrev i en meddelelse
news:41017c5e$0$265$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Ole" <ole.worm@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:40fe7eaa$0$271$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Da jeg fik min sidste regnng fra 3 (Hi3G Denmark ApS) kunne jeg af
> > specifikationerne se, at der var små 1000 (eet tusinde) opkald til et
> svensk
> > telefonnummer +46735333xx eller ca. 20,5 time i alt til en samlet pris
af
> > Kr. 835,14 på een måned !!!!
> > Efter flere kontakter til 3 (Hi3G Denmark ApS) vedgik at de at de
Motorola
> > 835 telefoner de havde solgt sammen med deres abonementer var sat
forkert
> op
> > fra deres side, hvorfor telefonerne selv ringede op til det pågældende
> > datanummer hele tiden.
> > De har nu lovet at gennemgå alle fakturaer vedrørende min virksomheds 5
> > abonementerfor samtlige opkald som er afledt af denne fejlopsætning.
> > Derfor ville det være en god ide hvis I tjekker jeres 3 (Hi3G Denmark
> ApS)
> > regninger og telefonopsætninger - særligt hvis I har en Motorola 835...
> > /Ole
>
>
> Min Motorola A920 var også sat op til nogle +46 XXXXXXXX numre...
>
> /Anders
>
>


---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.725 / Virus Database: 480 - Release Date: 19-07-2004



Ole (24-07-2004)
Kommentar
Fra : Ole


Dato : 24-07-04 11:37

Når ret skal være ret så har de jo taget fat om problemet og lovet at
krediteret for det for meget opkrævede beløb.

En anden ting er, at de ikke er gode til at rome automatisk, hvorfor han
skal holde øje med telefonen når man er uden for 3 dækning.

Nogle gange er man nødt til at slukke og tænde telefonen før den får fat i
TDC nettet efter man er kørt uden for 3's dækningsområde - og det er pisse
ireterende...
/w


"Thunder" <thunderNospam@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:4101b524$0$282$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Jeg kom for lang tid siden med denne advarsel. Da jeg fik en regning med
> samme problem og telefonen røg til rep. 2 gange uden at problemet blev
> ordnet, 3 havde et kæmpe problem med at fatte at fejlen lå hos dem.
> Teleservices diagnose på telefon problemet var at der var en dårlig
lodning,
> og 3 lå hele tiden inde med den viden at det var et SW problem.
>
> Jeg bruger ikke 3 mere og advarer alle andre imod dem.
>
> Ole hvis du skal bruge en vidne erklæring om problemet skal du bare sige
> til, jeg har fået nok af de kvajpander.
>
>
> Med venlig hilsen
>
> Jan Johansson
>
>
> "Anders Ravn" <anders@thenetr.dk> skrev i en meddelelse
> news:41017c5e$0$265$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> >
> > "Ole" <ole.worm@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> > news:40fe7eaa$0$271$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > > Da jeg fik min sidste regnng fra 3 (Hi3G Denmark ApS) kunne jeg af
> > > specifikationerne se, at der var små 1000 (eet tusinde) opkald til et
> > svensk
> > > telefonnummer +46735333xx eller ca. 20,5 time i alt til en samlet pris
> af
> > > Kr. 835,14 på een måned !!!!
> > > Efter flere kontakter til 3 (Hi3G Denmark ApS) vedgik at de at de
> Motorola
> > > 835 telefoner de havde solgt sammen med deres abonementer var sat
> forkert
> > op
> > > fra deres side, hvorfor telefonerne selv ringede op til det pågældende
> > > datanummer hele tiden.
> > > De har nu lovet at gennemgå alle fakturaer vedrørende min virksomheds
5
> > > abonementerfor samtlige opkald som er afledt af denne fejlopsætning.
> > > Derfor ville det være en god ide hvis I tjekker jeres 3 (Hi3G Denmark
> > ApS)
> > > regninger og telefonopsætninger - særligt hvis I har en Motorola
835...
> > > /Ole
> >
> >
> > Min Motorola A920 var også sat op til nogle +46 XXXXXXXX numre...
> >
> > /Anders
> >
> >
>
>
> ---
> Outgoing mail is certified Virus Free.
> Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
> Version: 6.0.725 / Virus Database: 480 - Release Date: 19-07-2004
>
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177506
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408562
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste