hjælp til 60 års fødselsdag- Events??
Fra : Caz

Dato : 08-05-01 12:20

Kære alle

Min mor bliver 60 år her i maj- og jeg aner ikke hvad jeg skal give hende.

Jeg mangler ligeledes nogle events til selve dagen: musik, optræden, lege,
stand-up

er der nogen der sidder med nogle ideer ??

dagen skal holdes privat- og det er lidt trængt med plads

Mvh
Carsten

Fra : Thai-food

Dato : 26-05-01 21:39

Lej en stripper >

--
www.afro.dk
www.thai-food.dk

Fra : Jørgen Madsen

Dato : 30-05-01 00:59

Hej - der er 2 dage endnu af maj, så det er nok for sent nu, men en
bakkesangerinde kan gøre lykke, hvis I er "jævne" mennesker. Jeg var til en
50-års fest, og i sær de der var mere end 50 nød det. En 60-årig kender tit
deres sange fra gamle revuer, giro413 o.lign. og kan synge med på de
fleste.

Mvh. Jørgen