SSI
Fra : Lars Nedergaard

Dato : 08-05-01 13:43

jeg har prøvet med slash foran altså /includes/...
Grunden til jeg gerne vil bruge virtual er, at der kommer MANGE flere mapper
og asp sider på siten inden jeg er færdig og jeg vil helst ikke ind og rette
alle sider senere hvis der skal laves om på noget.

Mvh.
Lars Nedergaard

Det tekniske naturvidenskablige fakultet

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 08-05-01 15:25

Lars Nedergaard wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> jeg har prøvet med slash foran altså /includes/...

Hvis du skal bruge virtual er syntaksen:

<!--#include virtual="/mappe/fil.asp"-->

I modsætning til:

<!--#include file="mappe/fil.asp"-->

Mvh
Jonas

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 08-05-01 16:31

Jonas Astrup - html.dk skrev:

>Hvis du skal bruge virtual er syntaksen:
>
><!--#include virtual="/mappe/fil.asp"-->

Men det virker tilsyneladende ikke på alle servere.
Mine 2 hjemmesider befinder sig på 2 forskellige servere, og på den
ene virker ovennævnte fint, men på den anden virker <!--#include
virtual="mappe/fil.asp"-->
--
Kaj Svenningsen

Behandl dig selv som du vil behandles af andre.