RealPlayer -Jeg er desperat
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 08-05-01 15:10

Hej,

Jeg prøver at poste igen, i håb om, at der er nogle der har en løsning på
følgende:

På siden: http://klarskov.dk/videogarderobe1.asp er der implementeret et
RealPlayer klip. Det virker fint når jeg prøver på min egen server, men
på denne server kan jeg ikke får klippet startet i IE (med RealPlayer
8.0), kun i Netscape. Når man trykker begynder den fint at downloade,
men når den er færdig sker der intet. Hvis man så trykker på play igen
begynder den at downloade på ny...

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-05-01 17:12

Tue, 8 May 2001 16:09:45 +0200, skrev "Rasmus Nielsen"
<rasmusn@rasmusn.dk>:

>Jeg prøver at poste igen, i håb om, at der er nogle der har en løsning på
>følgende:

Måske fordi vi ikke kan se nogen fejl, får du ingen løsning.

Jeg har været inde flere gange med IE 5.5 og den virker, som den skal.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 08-05-01 17:14

> Måske fordi vi ikke kan se nogen fejl, får du ingen løsning.
>
> Jeg har været inde flere gange med IE 5.5 og den virker, som den skal.

Og RP 8? Kan du evt. sige præcist hvad du gør (lader den downloade først,
eler bare trykker på play)?

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-05-01 19:07

Tue, 8 May 2001 18:13:49 +0200, skrev "Rasmus Nielsen"
<rasmusn@rasmusn.dk>:

>Og RP 8? Kan du evt. sige præcist hvad du gør (lader den downloade først,
>eler bare trykker på play)?

Jeg bruger godt nok +udgaven, men det burde da ikke gøre nogen
forskel.

Den starter med ar sige buffering 300 KB og når det er gjort, så
trykker jeg på play og den kører nok så lystigt.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 08-05-01 19:51

> Den starter med ar sige buffering 300 KB og når det er gjort, så
> trykker jeg på play og den kører nok så lystigt.

Det skriver den ikke ved mig. Den åbner klippet i selve browseren (den åbner
ikke RP i et vindue), ikke?

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-05-01 23:33

Tue, 8 May 2001 20:50:39 +0200, skrev "Rasmus Nielsen"
<rasmusn@rasmusn.dk>:

>Det skriver den ikke ved mig. Den åbner klippet i selve browseren (den åbner
>ikke RP i et vindue), ikke?

Jo.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Thomas L. Kjeldsen

Dato : 08-05-01 17:46

In article <9d8up0$t8g$1@news.inet.tele.dk>, Rasmus Nielsen wrote:

> [...]
> 8.0), kun i Netscape. Når man trykker begynder den fint at downloade,
> men når den er færdig sker der intet. Hvis man så trykker på play igen

Jeg synes umiddelbart dit problem lyder til at høre hjemme i
dk.edb.internet.webdesign.serverside, men det er vidst noget nær den
eneste nyhedsgruppe du ikke har ramt...

Eller måske er det nærmere asp-specifik hjælp du har brug for, idet dit
script lader til at sætte forkert Content-Type (text/html).

FUT: dk.edb.internet.webdesign.serverside

mvh Thomas

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 09-05-01 06:36

Hej,

> Jeg synes umiddelbart dit problem lyder til at høre hjemme i
> dk.edb.internet.webdesign.serverside, men det er vidst noget nær den
> eneste nyhedsgruppe du ikke har ramt...

Hvad skulle problemet være serverside?

> Eller måske er det nærmere asp-specifik hjælp du har brug for, idet dit
> script lader til at sætte forkert Content-Type (text/html).

Hvad skal den så være?

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Thomas L. Kjeldsen

Dato : 09-05-01 09:09

In article <9dal2j$1mb$1@news.inet.tele.dk>, Rasmus Nielsen wrote:

> Hvad skulle problemet være serverside?

Jeg har svaret dig i dk.edb.internet.webdesign.serverside, hvortil jeg
satte follow-up-to.

Ps. gider du ikke læse lidt på usenet.dk, der står angiveligt også at
det ikke er god skik at blande usenet og email sammen

/tlk