hvem sidder med et soundblaster live 1024 ~
Fra : peet_dk

Dato : 08-05-01 16:02

Så kan du sige mig hvordan jumpern til højre for den metal farvet boks
sidder som standart...

P.S: det gør helæler ikke noget hvis du ved hvad den kan...

Fra : Tia

Dato : 08-05-01 22:13

Prøv at hente den danske manual fra Creative www.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 10-05-01 16:20

Hej Peter,

skod party i Slagelse, hva'?

Nå, min jumper sidder længst over mod tilslutningsstikkene...
Håber det hjælper...

/Mikael