Sveder af h.. til på ryggen!
Fra : peet_dk

Dato : 10-08-04 16:04

Hvad kan jeg gøre mod det? Under armene kan jeg nå med en deo-stick. Men
ikke på ryggen.. Det er sådan at det øverste af t-shirten er helt våd når
jeg kommer hjem fra skole.. Hjælper det at barbere alle hår af på ryggen
eks. en gang om måneden? (det er jo ikke lige frem det letteste sted at
nå..)

--
-
peet_dk was here

Fra : Faithless

Dato : 10-08-04 17:32

"peet_dk" <no@spam.com> wrote in message
> Hvad kan jeg gøre mod det?

Jeg bruger svedtransporterende trøjer. Det er normalt løbetrøjer (T-shirts)
fra Newline og Nike, men bruger dem også i dagligdagen.

Virker ved at transportere sveden ud til ydersiden af blusen hvor det så
fordamper, Så du oplever ikke at blusen sidder vådt klisteret til ryggen.

>Hjælper det at barbere alle hår af på ryggen eks. en gang om måneden?

Tror ikke det hjælper at fjerne hårene, medmindre det er en hel pæls du
render rundt med(c;.

Mvh
Faithless

Fra : peet_dk

Dato : 10-08-04 17:44

"Faithless" <No@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg bruger svedtransporterende trøjer. Det er normalt løbetrøjer
(T-shirts)
> fra Newline og Nike, men bruger dem også i dagligdagen.

Hmm, det er ikke så meget fordi den klæber til kroppen, det er mere det at
man kan se sveden.. Ikke det lækreste imo. Men fordamper det hurtigt hvis
man har sådan en svedtransporterende trøje på?

Fra : Faithless

Dato : 12-08-04 07:41

"peet_dk" <no@spam.com> wrote
> Hmm, det er ikke så meget fordi den klæber til kroppen, det er mere det at
> man kan se sveden.. Ikke det lækreste imo. Men fordamper det hurtigt hvis
> man har sådan en svedtransporterende trøje på?

I denne varme, vil det fordampe hurtigt.

Fra : Bo Kaspersen

Dato : 19-08-04 18:36

"peet_dk" <no@spam.com> skrev i en meddelelse
> Hjælper det at barbere alle hår af på ryggen
> eks. en gang om måneden?

Nej hårene hjælper kroppen af med sveden, så det ville være en dårlig ide.