Sp: Ang produktet "Husk"
Fra : Anonym

Dato : 10-08-04 11:15

Hej NG

Er der nogen der har erfaring med Produktet "Husk"

Jeg er blevet anbefalet at tage dette pga. "Urolig/nervøs mave"

Og der står i indlægsseddelen at det kan give Luft og Mavesmerter i et
par dage.

Dette kan jeg udemærket bekræfte, Men spørgsmålet er så : Hvorlænge er
difinitionen på "et par dage", Mit har så varet i ca 5 dage.

Dette er ikke så meget pga luften, Men mere pga mavesmerterne, det
føles som når man har meget ond i maven og meget hård mave.( Dette er
dog mest om morgenen/formiddagen)
Og jeg føler mig meget uoplagt/træt pga mavesmerter.

Håber der er nogen der kan svare på flg. korte spørgsmål

Mvh
Anonym

Fra : G.B.

Dato : 10-08-04 11:43

jeg_har_flere@hotmail.com (Anonym) skrev i meddelelsen

> [...]
> dog mest om morgenen/formiddagen)
> Og jeg føler mig meget uoplagt/træt pga mavesmerter.

Jeg har en lumsk mistanke om, at du ikke får væske nok sammen med din
"husk" - de svulmer nemlig meget op i tarmsystemet, og hvis du ikke får
vand nok til, får du forstoppelse - og i værste fald tarmslyng.

Har du læst anvisningerne på pakken?

--
The individual is the smallest minority.
Med venlig hilsen

Fra : Anonym

Dato : 10-08-04 15:36

Hej

Jeg har læst anvisningen på pakken, og jeg mener selv jeg intager
"husk" rigtig. Det er oprørt i 1½ dl vand og bagefter tager jeg et
stort glas vand/mælk bla til at fjerne den dårlige smag og til at
få væske nok.

Og i løbet af dagen indtager jeg mellem 1½ - 2 liter vand. Og når det
ikke er så varmt, drikker jeg somregel mindst 1 liter i løbet af en
arbejdsdag.

Men jeg må prøve at huske at drikke noget mere væske, Hvis det kan
hjælpe.

Mvh
Anonym

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 10-08-04 17:12

Anonym wrote:
> [...]
> "husk" rigtig. Det er oprørt i 1½ dl vand og bagefter tager jeg et
> stort glas vand/mælk bla til at fjerne den dårlige smag og til at

et godt råd... prøv at blande HUSK op i appelsinjuice i stedet..... så
undgår du den grimme smag, og selve HUSK føles bare som frugtkød i
juicen.... du kan sagtens blande det op i mere væske end 1½ dl...... og som
vejret er lige nu vil jeg anbefale dig at drikke mindst to store glas
vand/juice bagefter....

> Og i løbet af dagen indtager jeg mellem 1½ - 2 liter vand. Og når det
> ikke er så varmt, drikker jeg somregel mindst 1 liter i løbet af en
> arbejdsdag.

1½ - 2 liter er slet ikke nok i varmen som den er lige nu.... og heller ikke
når du tager HUSK..... jeg vil sige mindst 2½-3 liter som minimum...
hvis maven gør mange knuder kan du prøve at spise et par svesker et par
gange i løbet af dagen, for at regulere "lindheden" i afføringen......
husk opsuger væske i tarmen, derfor er det meget vigtigt at få EKSTRA væske
når man tager det mens det er varmt, fordi kroppen også har et forstørret
behov for væske når det er.....

> Men jeg må prøve at huske at drikke noget mere væske, Hvis det kan
> hjælpe.

det kan det ;) tro mig.....

--
Knus, Sabina

Fra : G.B.

Dato : 10-08-04 20:51

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i meddelelsen

> 1½ - 2 liter er slet ikke nok i varmen som den er lige nu.... og
> heller ikke når du tager HUSK..... jeg vil sige mindst 2½-3 liter som

Helt enig, Sabina.