Herome negleforstærker
Fra : Heidi

Dato : 05-08-04 07:28

Er der nogen der har prøvet noget negleforstærker fra Herome? Jeg har
læst lidt om det skulle virke, men kunne godt tænke mig at høre om
erfaringer.
Mine negle bliver aldrig særlig lange da de altid flækker (ofte i
"lag"), og især tommelfingerneglene er næsten konstant så korte at de
ser nedbidte ud.

--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : G.B.

Dato : 05-08-04 20:13

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev i meddelelsen news:2ne2ccF1005u0U1@uni-
berlin.de:

> Er der nogen der har prøvet noget negleforstærker fra Herome? Jeg har

Klip dine negle med en almindelig 3-i-1'er - lange negle er noget
uhygiejnisk svineri.

--
The individual is the smallest minority.
Med venlig hilsen

Fra : Heidi

Dato : 06-08-04 05:59

G.B. wrote:
> "Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev i meddelelsen
> news:2ne2ccF1005u0U1@uni- berlin.de:

> Klip dine negle med en almindelig 3-i-1'er - lange negle er noget
> uhygiejnisk svineri.

Det var da noget af en melding! Og ikke noget jeg kan bruge til noget
som helst.
Nu har jeg heller ingen planer om at rende rundt med 5 cm lange negle,
da det slet ikke kan lade sig gøre med de ting jeg skal foretage mig -
men det er rent faktisk sådan at nogle gange flækker en negl på et
tidspunkt hvor jeg ikke er i nærheden af en negleklipper, og derfor er
jeg nød til at hive/bide den af for at den ikke skal hænge i alt. Og
nogle gange flækker den så langt nede at det gør decideret ondt at
skulle hive den af, fordi den har fat i kødet i fingeren.
DERFOR kunne det være rart at neglene blev noget stærkere!

Fra : G.B.

Dato : 09-08-04 23:10

> Det var da noget af en melding! Og ikke noget jeg kan bruge til noget
> som helst.

Jamen sukker-bær - det var ikke så slemt ment....

Hvis du ikke har forsøgt det før, kan det måske hjælpe at tage et
kombineret kisel-, kalk- og magnesiumpræparat i nogle måneder, og så
ellers finde ud af hen ad vejen, hvilke madvarer der indeholder flest af
de stoffer, og så bruge de madvarer lidt mere end du plejer.

God fornøjelse, min honey - det tager altså et par måneder før neglene
er vokset igennem.

--
http://www.phyton.dk/urter/
Med venlig hilsen

Fra : Ulla Petersen

Dato : 06-08-04 10:30

Hej Heidi

Jeg har prøvet både Nail gel fra Herome og Prederm Neglebalsam fra Apoteket
begge uden held, desværre.
Hvis du finder noget, der kan hjælpe mod skøre negle, må du meget gerne
skrive et indlæg her i helbred.

Hilsner fra Ulla

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 06-08-04 21:00

Hej

Jeg har prøvet Heromes negleforstærkere flere gange, men med blandet
fornøjelse.

I begyndelsen virker det efter hensigten. Neglene bliver lange og fine, men
efter et par måneder begynder neglene at blive ødelagte. Jeg har set, at
lakken indeholder formaldehyd - måske er det derfor.

Altså: Virker fint, hvis man absolut vil have lange negle til bryllup eller
anden stor fest, men efter ikke stykke tid må man så holde pause - ofte til
en ny omgang negl er vokset ud. Måske bliver neglene knapt så ødelagte, hvis
man ikke bruger farvet lak ovenpå, så man ikke skal udskifte det hele for
ofte.
Til gengæld kan jeg anbefale neglelakfjerneren - brug ikke acetone, det
ødelæggger med garanti neglene.

--
Venlig hilsen
Birgitte Abkjær

OBS: Fjern dyret fra min e-mailadresse
ved direkte henvendelse!

"Ulla Petersen" <ulla.petersen@fjerndette.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:41134de2$0$281$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : lisbeth

Dato : 08-08-04 19:28

Hej
Nu hvor vi snakker negle kan det være i har et godt råd til hvordan man får
sine negle til at lade være med at være gule. Jeg hverken ryger eller bruger
neglelak. Hvad skyldes det at de bliver en smule gule og gennemsigtige
foruden og hvad kan jeg gøre ved det?
VH Lisbeth

"Birgitte Abkjær" <paogbaZEBRA@oncable.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-08-04 21:37

lisbeth wrote:

> [...]
> neglelak. Hvad skyldes det at de bliver en smule gule og gennemsigtige

Hvordan gule?

Under neglens hud: Afsted til læge med dig. ....og det kan kun gå for
langsomt. Få undersøgt dit levertal...vil være mit umiddelbare gæt.

Kun der hvor neglen har løsnet sig fra huden (neglespidsen): Rens noget
oftere. Brug noget negleforstærkende pleje for at undgå knæk.

Det var mine 10 øre.

mvh

Carsten Riis