Åreforkalkning
Fra : Hjalte

Dato : 27-07-04 00:30

hej alle...

Jeg havde for nogen år siden problemer med blodpropper i benene.
Jeg fik noget blodfortyndene medicin og noget hirodroid creme til at
smøre på.

Der gik noget tid, og problemet kom tilbage. Denne gang var det ikke
så slemt og lægen sagde at det var nok med cremen.

Nu har der ikke været noget i lang tid, men jeg har stadig nogen
åreknuder på benene og misfarvning på det ene ben.

Det er som sådan ikke noget der generer andet end det kosmetiske.
Men på min højre fod er anklen (der ved den der knogle) helt lilla, og
det er som om huden er meget tynd. Og faktisk også ret øm.

Jeg tænkte på om der er nogen af jeg der kender til behandlinger, også
evt, alternative, der kan hjælpe mig af med mine problemer og gøre
mine ben normale igen.

Håber i kan og vil hjælpe...

Fra : G.B.

Dato : 27-07-04 08:59

Hjalte <hjalte@reloaded.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg tænkte på om der er nogen af jeg der kender til behandlinger, også
> evt, alternative, der kan hjælpe mig af med mine problemer og gøre
> mine ben normale igen.

Det kan ordnes kirurgisk, hvis du synes at det er så vigtigt for dig, at du
vil betale dig fra det hos en plastik-kirurg. Ellers er der nok ikke noget
at stille op.

--
The individual is the smallest minority.
Med venlig hilsen

Fra : lene

Dato : 27-07-04 20:06

Hejsa Hjalte
Prøv at gå til en matasforretning og spørg efter dr. Vogels remedie netop
til åreknuder. Det består af udtræk fra en kastanieart, såvidt jeg husker.
Der er både til udvortes og indvortes brug, altså hhv. dråber og creme.
Kender et par stykker, der har haft god erfaring med det.
MVH Lene

Fra : G.B.

Dato : 27-07-04 23:18

"lene" <lesletligedette@satzone.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> jeg husker. Der er både til udvortes og indvortes brug, altså hhv.
> dråber og creme. Kender et par stykker, der har haft god erfaring med

Spild af penge. Det drejer sig om et præparat lavet af hestekastanie, som i
stikpiller har en gavnlig indflydelse mod hæmmoroider. Det kan ikke bruges
til behandling af åreknuder på ekstremiterne - det vil sige, det kan det
godt, det virker bare ikke.

Fra : Dorte og Bill Malmgr~

Dato : 08-08-04 15:05

Hej Hjalte

Jeg kan forstå du har ubehag omkring din fod. Du kan måske finde
hjælp på denne side www.dobima.dk

Hilsen Dorte