Logo til Nordan 18
Fra : Lars Clement

Dato : 11-08-04 21:33

Jeg kunne godt tænke mig at udskifte bogstaverne på min Nordan 18. Originale
navnemærke kan nok ikke skaffes, det er jo en ældre dame. Men er der nogle
der ved noget om emnet hører jeg gerne nærmere

Lars Clement

Der sættes " Lars. " foran
Clement@c.dk

Fra : Claus Tersgov

Dato : 11-08-04 21:45

På ejendommeligvis fremsatte Lars Clement følgende påstand:

> Jeg kunne godt tænke mig at udskifte bogstaverne på min Nordan 18.
> Originale navnemærke kan nok ikke skaffes, det er jo en ældre dame.
> Men er der nogle der ved noget om emnet hører jeg gerne nærmere

Hvad mener du helt præcist?

Er det sejlmærket eller skiltet med byggenummeret fra værftet?

Er det sejlmærket, så er det jo forholdsvist nemt at lave. Det er
ganske vist ikke på udkig.dk, men det er sikkert til at skaffe, ellers
kan det namt laves i et graffikprogram....

Claus

Fra : Kemster

Dato : 12-08-04 05:40

jeg ved ikke helt om det er dette du mener ?
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=12430718&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=15627

Men den slutter snart ( 11 timer fra nu af )

MVH
Kemster