Artikel i Bådnyt/Bådmagasinet vedr. solcel~
Fra : Mukker

Dato : 10-08-04 08:55

Hej i gruppen

Jeg har forlagt mit Bådnyt fra juni/juli på en af de første sider er der en
lille reklame vedr. solceller/solpanel til næsten ingen penge.
Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig, mener der stod en www adresse på
firmaet.

På forhånd tak.

Mikkel

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 10-08-04 20:33

www.solkraft.dk, tlf. 2976 0088

Bjarke

Fra : Skipper

Dato : 11-08-04 11:44

På Palby Marines hjemmeside er der fra katalog en to siders gennemgang af
forskellige løsninger fra det tyske firma Solara. www.palby.dk - søg på
siderne 230 og 231

mvh

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk> skrev i en