Magellan 1200 XL (GPS) manual søges
Fra : Peter Nørkjær

Dato : 09-08-04 14:24

Jeg står og har brug for en manual til en Magellan 1200 XL.
(http://www.njf.se/gps/magellan/1200.html)

Mit problem er, at jeg nok kan få liv i apperatet, men den vil ikke rigtig
virke/vise positionen.
Når den tændes, er der en set-up menu, man kan rende igennem. Når det er
gjort, viser den koordinatet for Danmark (56*/10* mener jeg det er) og så
sker der ikke mere.

Er der nogle der ved hvordan man kommer i gang med sådan en krabat

- eller er der nogle der ved hvordan det er muligt at få en manual at se.

/Peter

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 09-08-04 14:51

"Peter Nørkjær" <mailFJERN@noerkjaer.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg står og har brug for en manual til en Magellan 1200 XL.

Hmmmmmmmmmmmmm....... Kan du bruge denne her...?

http://www.magellangps.com/assets/manuals/oldprod/manual_NAV1200XL.pdf

Hr. Bjørn

Fra : Aage Andersen

Dato : 09-08-04 14:52

> - eller er der nogle der ved hvordan det er muligt at få en manual at se.

http://www.magellangps.com/assets/manuals/oldprod/manual_NAV1200XL.pdf

Google er din ven

mvh Aage

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 09-08-04 14:56

"Aage Andersen" <aaa(REMOVE)@email.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Google er din ven

Du mener vel retteligen, Magellan er din ven...da det ville være mest logisk
at begynde her: http://www.magellangps.com/ ....

Hr. Bjørn

Fra : Aage Andersen

Dato : 09-08-04 15:13

> Du mener vel retteligen, Magellan er din ven...da det ville være mest
logisk
> at begynde her: http://www.magellangps.com/ ....

Jeg mener næsten altid hvad jeg skriver.

Ved hjælp af Google fandst jeg Magellans hjemmeside og derefter håndbogen.

Hvis jeg havde kendt hjemmesiden var jeg selvfølgelig startet der
men jeg foretrækker stadig Google frem for Magellan

mvh Aage

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 09-08-04 15:20

"Aage Andersen" <aaa(REMOVE)@email.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg mener næsten altid hvad jeg skriver.

Det er da herligt.

Hr. Bjørn

Fra : Peter Nørkjær

Dato : 09-08-04 15:50

> http://www.magellangps.com/assets/manuals/oldprod/manual_NAV1200XL.pdf
> Google er din ven

Både Aage og Bjørn, I skal have en meget stor tak.
Jeg havde ellers været i gang med både google Magellan, men jeg har ikke
kunne finde noget.
I er sku to stand up guys.

/P