ekkolod / Pc ?
Fra : Mike-G

Dato : 03-08-04 17:04

Hejsa.

I de her computertider, hvor mere og mere foregår derpå, må man da osse
kunne få et "ekkolodsprogram" ??

Jeg forestiller mig et stik / omformer der laver transducerens forbindelser
om til RS232 (evt med seperat strømforsyning)
Nogen der kender til en sådan løsning ?

Fordelen vil jo være at man via software kunne få netop de funktioner man
ønsker sig i sårn en karl.

Ligeledes vil det uden tvivl kunne forenkle instrumentpanelerne meget, da
eksempelvis både kort, gps og alle andre instrumenttyper efterhånden kan
fåes som software til en pc.
Samtidig vil man kunne medbringe næsten alt sit udstyr når fartøjet ikke
benyttes, og dermed være fri for at nogen skulle føle sig fristede til at
"låne" det..

Men kender nogen til den ovenstående løsning, hører jeg meget gerne fra jer

Michael.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 03-08-04 17:12

"Mike-G" <michael@FJERNDETTEmike-g.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Men kender nogen til den ovenstående løsning, hører jeg meget gerne fra
jer

http://www.iboats.com/mall/index.cgi?prod_id=14709

Hr. Bjørn

Fra : Troels Hansen