Regler for lanterner
Fra : Preben og Anette

Dato : 01-08-04 18:51

Hej

Hvor finder jeg regler for lanterner her tænker jeg på styrbord, bagbord,
agterlanterne osv.
her tænker jeg på montering og spredning

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Fra : Sven Fafner

Dato : 02-08-04 16:01

On Sun, 1 Aug 2004 19:50:58 +0200, "Preben og Anette"
<prebenc1@hotmail.com> wrote:

>Hvor finder jeg regler for lanterner her tænker jeg på styrbord, bagbord,
>agterlanterne osv.
>her tænker jeg på montering og spredning

Du kan f.eks læse de mest almindelige regler her:
http://www.trygsejlads.dk/default.asp?id=114
klik på Skibslys

Hvis du vil kende alle reglerne skal du have fat i bogen "De
Internationale Søvejsregler".

--
Venlig hilsen
Sven Fafner

Fra : Carsten Holck

Dato : 03-08-04 21:38

Heldigvis fandt Sven Fafner <LDTQSTCLDPIG@spammotel.com> tastaturet og
skrev i news:b5lsg09ul20etmsushogn6qb1m45ghmk33@4ax.com:

> [...]
> http://www.trygsejlads.dk/default.asp?id=114
> klik på Skibslys
>
> Hvis du vil kende alle reglerne skal du have fat i bogen "De

Du kan se det her:
Søvejsregeler: http://147.29.40.91/DELFIN/HTML/B2003/0063205.htm
Vejledning om skibslys etc
..:http://147.29.40.91/DELFIN/HTML/C1983/1003560.htm

/carsten

Fra : \"Krystalhuset\"

Dato : 04-08-04 16:37

Dem har du da lært da du tog duelighedsprøven