Vinterplads til Larsen 28 søges.
Fra : Lars Hendriksen

Dato : 27-07-04 23:06

Jeg lå sidste år hos SAKH både på Islands Brygge. Desværre skal pladsen
fremover bruges til andre ting, og jeg står derfor og mangler en landplads i
Københavnsområdet (9x3 meter; har selv nyt stativ) for den kommende vinter.
Alle gode forslag og priser modtages med glæde <:)

Fortsat god sæson til alle.

De bedste hilsner
Lars@LHCom.dk

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 28-07-04 08:35

"Lars Hendriksen" <Lars@LHCom.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
vinter.
> Alle gode forslag og priser modtages med glæde <:)

Sejlklubben Sundet havde sidste vinter en håndfuld landpladser til overs,
som blev udlejet til ikke-medlemmer. Prøv at kontakte pladsudvalget i august
(tirsdage)
www.sundet.dk . Jeg mener at huske, at prisen er 120,-/m2 (største længde *
største bredde).

---