Problemmer med søkort C-MAP
Fra : pc

Dato : 27-07-04 09:10

Jeg har harft store problemmer med min navman 5500i
men det var altså kortet der var fejl på eller det var for
stort?.

Nu har jeg fået et andet kort og det virker fint.

Kan man ombytte det gamle kort hvis der er fejl
på det

Er der nogen der har Tlf eller adr til et firma.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 27-07-04 10:45

"pc" <104@c.dkFJERNSPAM> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg har harft store problemmer med min navman 5500i
> men det var altså kortet der var fejl på eller det var for
> stort?.
>
> Nu har jeg fået et andet kort og det virker fint.

Fint du har fået løst dit problem.

Nu er det nye kort vel af seneste udgave..?

Her er et link til problemer med Navman 5500 som vel næsten er den samme:

Tråden er startet flere år tilbage, men er senest taget op i 2004.

http://www.c-map.co.uk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=22

Hr. Bjørn