Sejlbåd til kr. 50.000
Fra : Jørn Attermann

Dato : 25-07-04 11:12

Jeg ønsker blot en simpel sejlbåd med en simpel kahyt, så man kan være i
tørvejr for regnen, til max. kr. 50.000. Nogen hints??

Kh den fattige men berejste

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 25-07-04 13:14

Hej

Ja, jeg tror jeg har en båd der matcher dine behov.
Send mig en mail for mere information

Fra : Claus Tersgov

Dato : 25-07-04 14:02

På ejendommeligvis fremsatte Jørn Attermann følgende påstand:

> Jeg ønsker blot en simpel sejlbåd med en simpel kahyt, så man kan
> være i tørvejr for regnen, til max. kr. 50.000. Nogen hints??
>
> Kh den fattige men berejste

www.nimbus26.dk

God og solid havsejler og en glimrende singlesejler. Der er mindst to
på jordomsejling i øjeblikket. Du kan sikkert få den for 44-45.000
hvis du er hurtig.

Claus

Fra : Sverre Stokke

Dato : 26-07-04 04:57

"Jan Rasmussen" <jr@xxyyxxvejen-net.dk> skriver:
>Ja, jeg tror jeg har en båd der matcher dine behov.
>Send mig en mail for mere information

Sådan en har jeg også til salg. En Maxi 68.

Hilsen Sverre.