Vandski
Fra : Martin Helsted

Dato : 25-07-04 09:07

hejsa,

ved ikke om det er det helt rigtige sted men prøver alligevel

er helt nybegynder og skal havde købt mig et par vandski, har fundet et par
af træ og som er helt fladbundet. er det noget bras at købe? de koster 999
kr NYT.

mvh martin

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 25-07-04 13:13

> [...]
par
> af træ og som er helt fladbundet. er det noget bras at købe? de koster 999

Hej Martin,

Jeg syntes at det ville være syndt at købe sådan et par ski, da du for de
dobbelte kan få et sæt rigtigt gode HO combo ski med fine bindinger isteder
for den dårlige "andefod".
Hvis vandski fanger bare det mindeste så bliver du trær af at stå på de
billige brædder inden for en måned.

Jeg vil anbefale dig at kontakte Jan Larsen inde hos Tempo bådudstyr. kik
evt på hans website http://www.tempotrading.dk/ Jan har styr på alt med
vandski, han er også Sportschef for Dansk Vandski Forbund (www.vandski.dk)

Mvh
Leon
www.vandsport.org

---

Fra : Calle.

Dato : 28-07-04 09:06

Martin Helsted wrote:
> [...]
>
> er helt nybegynder og skal havde købt mig et par vandski, har fundet
> et par af træ og som er helt fladbundet. er det noget bras at købe?

her er et godt tilbud, har selv lige købt det, og er godt tilfreds
http://www.marineshop.dk/product.asp?product=479

--
Calle.