DLS kopieres til harddisk???
Fra : Keld Rosenberg

Dato : 25-07-04 01:19

Hej Ng

Jeg mener at huske at have læst det er muligt at få DLS til at køre på
harddisk, så man undgår at skulle anvende cd-drevet...

Jeg har købt en billig brugt bærbar pc uden indbygget cd-drev; den er
ekstern, og jeg vil godt køre udelukkende på harddisken...

Mvh Keld

Fra : Preben og Anette

Dato : 25-07-04 03:33

Hej
Det kan du også du skal bare lave den om til en image fil, installere daemon
på din pc som laver et virtuel drev så virker det
jeg har gjort det på min hvad windows kører du?

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Fra : John N

Dato : 25-07-04 04:31

Og så er der den billige metode

http://www.rj85.dk/artikler/dlsk/dlsk2.htm
--
- Venlig hilsen JohnN

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 27-07-04 21:31

"Preben og Anette" <prebenc1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
daemon
> på din pc som laver et virtuel drev så virker det
> jeg har gjort det på min hvad windows kører du?

Win98

Keld